RSS

după

15 Mai

Că fain o știut ploua !

 
12 comentarii

Scris de pe 15 Mai 2012 în de gradina

 

Etichete: ,

12 responses to “după

  1. Vaca Verde

    15 Mai 2012 at 21:25

    si-aici a plouat asa cum trebe, Doamne-ajuta!

     
  2. balaurdegradina

    15 Mai 2012 at 21:34

    VaVe, amin!

     
  3. Simona

    15 Mai 2012 at 22:01

    Ati avut noroc!
    Aici a dat cu grindina, iar apa acoperise la un moment dat plantutele cu totul…
    Nu neg, cerusem ploaie. Nu m-am asteptat la atat de multa, intr-un timp atat de scurt

     
  4. Ninulescu

    16 Mai 2012 at 1:19

    Daca ai o barca in plus trimite-o aici si salveaza-ma… ca si aici o plouat fain
    de 4 zile intruna, azi maine ne vezi la PRO TV …. Doamne ajuta !

    Ca si aici si-or dorit oamenii ploaie… acu au pe saturate 😀 😀 😀
    da nu mai au case…azi maine !

     
  5. silavaracald

    16 Mai 2012 at 9:05

    Măi, ți-am trimis ploiaia la Cluj, dar văd că mi-ai returnat-o. Am greșit cumva adresa? 😀

     
  6. balaurdegradina

    16 Mai 2012 at 17:53

    Simona, pe viitor sa fii mai atenta la solicitari. Cererile mele de ploaie sunt tot mai clare si cu specificatii detaliate (ce naiba, doar vrem sa intram in UE!).
    Exemplu: vreau o ploaie mocaneasca, de trei zile, cu temperatura moderata / vreau o ploaie de vara, despletita si frumos mirositoare, cu fulgere la orizont, tunete si tot tacamul dar fara vantoase si mai ales fara gheata etc, etc.
    Cateodata mi se intampla sa si primesc ce cer 😀

     
  7. balaurdegradina

    16 Mai 2012 at 17:55

    Ninu, gandeste pozitiv: daca ai fi in Sahara ce te-ai mai bucura de asa un regal de ploaie!

     
  8. balaurdegradina

    16 Mai 2012 at 17:58

    SLVC, eu nu mai inteleg nimica. E clar c-ai gresit adresa daca te-ai trezit din nou cu ea in poarta… si-atunci ploaia asta de tocmai ploua de la cine-o fi?

     
  9. Simona

    16 Mai 2012 at 22:25

    Am inteles :)))
    Greseala nu o mai repet.
    De acum stiu cum trebuie sa cer

     
  10. silavaracald

    17 Mai 2012 at 10:22

    Io cred că de la Geo. Tace și face fata asta de numa. Am auzit-o eu plângându-se că s-a săturat de ea și nu știe cui s-o dea. Dar să nu mă zici. 😉

     
  11. Mihaela C.P.

    17 Mai 2012 at 17:40

    Ca o mantie stralucitoare ploaia a acoperit toate plantele.Si mie imi place sa fotografiez dupa ploaie, ma tot straduiesc sa imi iasa ceva ce sa imi placa tare.:)

     
  12. balaurdegradina

    19 Mai 2012 at 20:02

    Mihaela, cand am facut eu poza asta era pe la-nceputul ploilor. Si era o sarbatoare si-o veselie-n gradina mea … parca auzeam plantele razand si cantand 😀

     

Lasă un răspuns

 
