RSS

surprize, surpize

26 Mai

Sau cam pe-acolo…

Se pune ca surpriză uichendul debutând abrupt cu ploaie și răcoare deasă? Nu. A devenit o obișnuință.

Nici verdele tot mai verde și mai expansiv și mai viu din gradină nu are a mira pe nimeni: mai sunt doar câteva zile de primavară, după care vom exprima uimiți și incantați „a venit vara!”.

(faptul că totul e foarte ud și nici nu se pune problema să pot tunde iarba ma face sa oftez ipocrit: vai cum nu pot tunde iarba!)

Surpriza reala, caldă, plăcută și in curând palpabilă mi-a furnizat-o cârna cea blondă și blănoasă a familiei. Cum de la o vreme incoace e tot mai șifonată si mai apatică și mai aprig mâncacioasă, a fost înhățată de dimineață și dusă (să fie clar: împotriva vointei ei!) la don doctor. Care don doctor a palpat-o foarte meticulos, dupa care a zis cu ochi rotunzi și zambet discret: e gestantă!

Adică o sa fiu bunică de haita de lupi mici și cârni, cu voci pițigaiate și cozi imbârligate 😀

Până una alta viitoarea mămica pare destul de șifonată și neliniștita. Nu cred să aibă o sarcină prea ușoară.

 
24 comentarii

Scris de pe 26 Mai 2012 în blanosii, de gradina

 

Etichete: , , , , , ,

24 de răspunsuri la „surprize, surpize

  1. marian

    27 Mai 2012 at 8:24

    Lupinul e absolut super. Lupin e, nu?
    Eu l-am taiat cu sapa ca am uitat unde l-am pus… :))

     
  2. balaurdegradina

    27 Mai 2012 at 10:35

    Marian, da, e lupin. Si nu fi trist, ai sanse mari sa te trezesti cu el la anu’ ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.

     
  3. Mihaela C.P.

    27 Mai 2012 at 11:34

    E surpriza?Atunci nu stiti nici taticul sau taticii cum arata , prin urmare si puii ei va vor surprinde?

     
  4. Ninulescu

    27 Mai 2012 at 12:33

    @Mihaela C.P. Cum sa nu stie cine e taticul ? 😀 pai stiu si eu asta !

     
  5. balaurdegradina

    27 Mai 2012 at 18:22

    Mihaela, piticheta a fost dusa „pe vedere” (si nu numai) la castelul lui Toto, print imperial al altei mahalale. Cuscrii au placut-o, Toto a placut-o, ea l-a placut pe Toto, totul parea sa fie perfect. Tinerii erau insa neexperimentati si -desi aveau multa bunavointa- au reusit sa convinga pe toata lumea ca ramane pe altadata.
    Evolutia ulterioara denunta insa faptul ca pana la urma s-au descurcat.

     
  6. balaurdegradina

    27 Mai 2012 at 18:24

    Ninu, s-ar putea, totusi…

     
  7. Traian

    27 Mai 2012 at 21:50

    Noroc cu gradina… vor avea juniorii spatiu.

     
  8. balaurdegradina

    27 Mai 2012 at 22:04

    Traian, abia astept sa aud toata haita latrand la gardul de la strada 😀

     
  9. fosile

    28 Mai 2012 at 9:00

    Frumos e la voi.
    Tot mi-am propus sa dau o fuga prin zona sa o vedem pe Ciupi,dar nu s-a aratat.
    Sa vezi ce minunati sint cateii.
    Si noi am avut cinci cu Cituca noastra.
    Doamne ajuta!
    E tare frumoasa,mamica.

     
  10. vasile dumitru

    28 Mai 2012 at 11:02

    traiasca bunicutele!
    buna dimineata!
    maaaaai, incep sa am perplexitati: oricum imi era frica de balauri, acu` iaca se facu si jungla! imi mai trebuie o pereche de ochi, sa ma orientez printre atatea minunatii!
    saptamana frumoasa sa ai! sa aveti!

     
  11. Andreea, din gradina lui ardei

    28 Mai 2012 at 16:48

    Micuta ta arata un pic surprinsa, ca si cum nu stie ce se intampla cu ea… A mai facut pui? Ca daca nu, trebuie sa o linistesti, sa ii dai incredere ca totul va fi bine. La fel si in momentul in care va naste, ar fi minunat sa fii acasa. Am avut si eu o catelusa peckinez si cand a facut pui prima data a fost foarte speriata – se uita in ochii mei ca sa o ajut. A avut 6 pui, a fost destul de greu atat sa ii nasca dar sa ii si creasca. Oricum, experienta cu puii a fost foarte draguta pentru noi. Va doresc si voua la fel.

     
  12. balaurdegradina

    28 Mai 2012 at 21:36

    Fosil, abia astept sa-i vad pe aia mici fojgaind prin gradina 😀 V-astept atunci, la un pahar de vorba !

     
  13. balaurdegradina

    28 Mai 2012 at 21:38

    VasileD, buna seara 😀 Stai sa vezi ce ne mai diversificam si-n cate feluri ne mai balaurim… si-atunci sa te cutremuri!

     
  14. balaurdegradina

    28 Mai 2012 at 21:55

    Ardeia, mititica e complet surprinsa, am putea s-o descriem chiar total bulversata. Da, e pentr-ntaiasi data cand pateste una ca asta, nu-i e de loc clar ce se intampla cu ea si pare sa ceara in permanenta incurajari. Doarme toata ziua, se pisiceste cu toata lumea, cerseste atentie, pretinde favoruri si-si ofera burtica la mangaiat foarte insistent.
    La capitolul mosit nu-s chiar incepatoare. Am mai asistat activ la sosirea pe lume a Bismarckului cel sarmos si al surorii sale. Si-am mai si vorbit cu don’ doctor… in caz de la o adica sa am pe cine conta.

     
  15. silavaracald

    29 Mai 2012 at 11:37

    Iui, că lupin de-ăla mi-a apărut și mie din senin în grădină. Am avut acum câțiva ani câteva fire, iar acum a reapărut doar el știe de unde. 😀

     
  16. balaurdegradina

    29 Mai 2012 at 14:19

    SLVC, poarta-te frumos cu el, ca-i prezenta de soi in gradina!

     
  17. silavaracald

    30 Mai 2012 at 11:21

    În lipsă de nemțișori, buni și ăștia. 😀

     
  18. Mihaela C.P.

    30 Mai 2012 at 15:50

    Super tipul , o sa fie un tatic pe cinste! 🙂

     
  19. cafeauata

    1 Iunie 2012 at 20:39

    Chiar si asa ingandurata este cea mai frumoasa! In plus, stii cum se spune: maternitatea da o frumusete speciala! Sa-i auzim sanatosi!

     
  20. balaurdegradina

    1 Iunie 2012 at 21:44

    Mihaela, la cel din poza te referi 😀 ? Mmmm, mai ca mi-ar place asa un ginerica…

     
  21. balaurdegradina

    1 Iunie 2012 at 21:46

    Cafeluto, dac-ai vedea-o cat de invaluita de hormoni poate sa fie! Cat de pisicoasa, fitzoasa, mofturoaso-hamesita si nevricoasa poate sa fie 😀
    Cum bine zici: sa-i auzim sanatosi!

     
  22. Victoria

    4 Iunie 2012 at 0:23

    Tare frumos e lupinul ala.Eu am mov si mor de dragul lui ca il astept de 3 ani sa infloreasca 🙂
    Abia astept sa vad catelusii.Si eu astept sa fete catelusa vecinei sa imi dea un pui.Tot rasa mica

     
  23. scaietina

    17 Iunie 2012 at 0:00

    Vai de capusorul meu, cum se numeste blonda de mai sus? Din profil aduce bine cu Marilyn Monroe. Transmite-i, te rog, complimentele noastre sincere,
    Von De Pluş şi apărţinătoarea:)

     
  24. balaurdegradina

    17 Iunie 2012 at 22:25

    VonDePluş&Apartinatoarea, s-o vedeti si din semiprofil: Scarlett Johansson in persoană!
    Acum e foarte invaluită cu alăptarea micului gigant, dar cum se va degreva puţin de prea multele griji materne vă va multumi de-aşa omagii prin fluturari multiple de coadă!

     

Lasă un răspuns

 
