RSS

revenire

14 Iun

… la viata.

M-au cam durut iar dintii de mi-au sarit capacele.

O ramasita de nerv, uitata printr-un canal infundat si-a amintit ca poate si stie si vrea sa ma mai doara . Si-a profitat miseleste de amplasamentul strategic (cap de pod in lucrarea monumental stomatologica din gura mea) si de absenta devenita deja de croaziera a don’ dentistului, si de incapatanarea mea de-a crede stupid ca poate daca eu nu vreau nici n-o sa se intample nimica rau…si si-a facut de cap, asa, gospodareste. Cu dureri mai intai surde, apoi apasate, apoi de-a dreptul indobitocitoare. Cu nopti nedormite. Cu ore taraindu-se criminal de lent, cu ochi lipiti de minutarul ceasului, in asteptarea calmantului vremelnic izbavitor.

Ca am ajuns sa seaman – iar –  cu un indian rau, suparat pe ea lume si viata, parca nici nu ma prea deranjeaza. Ma intristeaza mai tare ca azi, dupa ce-am trecut prin distractia cu niscai brisca infipta in gingie intru curatare si drenarea puroiului cu-atata greutate colectat, am mai aflat ca, daca vreau sa n-o iau de la capat, gura mea trebuie sa intre, din nou, in reparatii capitale, adica „nu va faceti griji doamna, taiem lucrarea, nu toata, numa’ partial, scoatem maseaua si …”

Deocamdata ma incapatanez sa ma concentrez pe faptul ca nu ma mai doare. Doamne cat de bine e sa nu te doara maseaua! Ma tot gandesc sa instaurez de-aici incolo un minut al fiecarei zile in care sa ma bucur ca nu ma doare maseaua. Sa zicem fix la ora 13 sa duc mana la falca si s-a traiesc intens fericirea de-a nu ma durea! Da, stiu, or sa ma mai doara si altele. Caci de la o varsta… Da’ pentru celalalte dureri o sa fixez alta ora aniversara. E o problema foarte importanta, trebuie s-o cumpanesc temeinic.

PeSeu: Cred ca sugestia Daianei de a-l boteza pe al’ mic Matiz merita cantarita temeinic:

 
19 comentarii

Scris de pe 14 Iunie 2012 în de-a naibii

 

Etichete: , , , , ,

19 răspunsuri la „revenire

  1. Simona

    14 Iunie 2012 at 22:07

    Din punctul meu de vedere, e cea mai urata durere.
    Iti doresc sa se termine mai repede totul, fara probleme capitale si fara dureri crunte

     
  2. balaurdegradina

    14 Iunie 2012 at 22:28

    Simona, si din punctul meu de vedere e la fel.
    Multam de urari, fie-ti gura fara de carii !

     
  3. Simona

    14 Iunie 2012 at 23:14

    Amin :)))
    PS Mai, dar dulce foc e al mic

     
  4. cafeauata

    15 Iunie 2012 at 0:16

    Stiu prea bine cum sunt durerile de dinti si sper ca, la tine, ce a fost mai rau a trecut.
    Nu ma pot abtine sa nu-l scuip de deochi pe The One si sa o admir pe Ciupi; sunt fantastici!
    Toate gandurile mele bune!

     
  5. Marian

    15 Iunie 2012 at 10:08

    Sanatate multa.
    Vezi ca sunt si masini mai mici decat Matizul.
    PS I-as da numele Matisse.
    :)))))

     
  6. fosile

    15 Iunie 2012 at 11:17

    Like-ul e pentru catei,care sint minunati,nu pentru dinti.
    Daca as fi stiut ce bine o sa-mi fie faceam mai de mult manevra si scapam.
    Nu-i sigur ca te incinta sa renunti la ei….

     
  7. silavaracald

    15 Iunie 2012 at 11:20

    Cu dureri de-astea mi-am inceput eu nedorita cura de slabire. Asa ca… compatimesc cu tine, desi stiu ca nu te ajuta cu absolut nimic.
    Iar tanarului… mi se pare potrivit sa-l numesti Napoleon. Are ceva belicos si impunator in figura. =))
    Bineinteles ca o sa-l numesti exact cum va vine voua. 🙂

     
  8. Ninulescu

    15 Iunie 2012 at 12:58

    Multa sanatate iti doresc !
    Si eu am fost chinuit de durerile de dinti dar mi-a dat un vecin o reteta de tzuicomicina forte 100ml la 3 ore si dupa 6 luni mi-au trecut durerile…
    Tzuicomicina e foarte indicata in dezinfectarea organismului si omorarea nervilor si durerulor de ori ce fel , vecinul meu se trateaza cu tzuicomicina de aproape 21 de ani (o ia preventiv ) si nu are nici o durere si nici un nerv nu-l mai supara.

     
  9. balaurdegradina

    15 Iunie 2012 at 17:41

    Cafeluto, se pare ca – deocamdata – partea dureroasa a trecut. La „va urma” prefer sa nu ma gandesc deocamdata.
    Cat de scuipat… fa-o cu simt de raspundere, ca tare ma tem ca grasunul are ceva bai la un picior…

     
  10. balaurdegradina

    15 Iunie 2012 at 17:45

    Marian, eu cochetam cu numele Tico. Dar comentariul Daianei m-a facut sa realizez ca „mititelul” seamana, cel putin in momentul de fata, mai degraba cu un Matiz 😀

     
  11. balaurdegradina

    15 Iunie 2012 at 18:15

    Fosil, nici o secunda nu te-am banuit ca esti cazut in admiratie fata de dintii mei 😀

     
  12. balaurdegradina

    15 Iunie 2012 at 18:22

    SLVC, si eu am pierdut vreo doo kile! Da’ decat o cura dintr-asta…mai bine obeza!
    Compatimesc si eu cu tine, daca mai e cazul.
    Napoleon zici … este o varianta de luat in calcul …

     
  13. balaurdegradina

    15 Iunie 2012 at 18:28

    Ninule, metoda asta cu tzuicomicina am „fumat-o” mai de demult. Necazul a fost ca, dupa doza de rigoare, amortisem toata, mai putin maseaua buclucasa. Ba mai aveam si chef de scandal 😀
    Iti invidiez vecinul.
    N-o invidiez pe nevasta vecinului.

     
  14. cafeauata

    15 Iunie 2012 at 23:39

    Imi pare foarte, foarte rau daca are probleme Minunatul dar stiu ca veti gasi cea mai buna solutie ca sa fie bine.

     
  15. Mihaela

    20 Iunie 2012 at 2:02

    offf,durerile astea ,m-au chinuit si pe mine de multe ori,am fobie la stomatolog,eu le dau de cap cu tinctura de propolis sau schizandra.
    Noroc cu sufleteii,mai uiti de dureri.
    Deci ,cum il botezam ???

     
  16. silavaracald

    20 Iunie 2012 at 9:15

    Încă se dezbate, deși bag mâna în foc că toată familia îi zice deja ”Puiuț” sau ”Scumpișor”. 😀

     
  17. balaurdegradina

    24 Iunie 2012 at 20:50

    Mihaela, impartasim frateste fobia 😀 Da’ nu mai am incotro, mi s-a urat de fentat durerea cu tot felul de metode, asa ca tare ma tem ca urmeaza sa mi se arate mai multe vizite la drum de seara, cu zeama de cleste si fum de bormasina in gura mea…
    Iar cu botezu’ inca nu stam nicicum: in loc sa se imputineze variantele tot sporesc: putziflender, obezel, gombotzel si inca cate si mai cate 😀

     
  18. phlox

    2 Iulie 2012 at 19:39

    Scoate-i, maica, pi tăţi şî scapi digriji. Spun nerozii, fireşte, cu toate că soţumiu nu mai suferă de dinţariţă din momentul în care a trebuit (şi din alte pricini), cu durere în suflet, maxilare şi mandibule, să renunţe la ei. Cît despre dureri să ştii că nu e musai să te mai doară. Parol!
    Goşa? dar la Vasile cel Mare? sau, poate Ivan cel Groaznic?! (la ce uitătură are….brrrr)
    Îmi dai voie sa-l pupicesc pe botulă?

     
  19. balaurdegradina

    2 Iulie 2012 at 23:40

    Phlox, daca n-ar curge cam multa zama de cleste mai c-as face-o! Da-i sangele meu!
    Si coltii mei! Ai mai vazut, sau macar auzit de balauri cu proteza integrala?
    Bobocului i-s libere pupaturile 😀 Si sa vezi inca ce-i mai plac!

     

Lasă un răspuns

 
