RSS

guerilla de jardiniera

23 Iun

1.Dupa ce mi-au devalizat jardinierele de doua ori, in pofida tuturor demersurilor de aparare pacifiste  (zat, gel antimelci), am lasat la o parte metodele soft si-am trecut la cele hard.

-Si-acu’ sa va vad! mi-am zis plina de venin  si putin ingrozita de imaginatia mea malefica.

2.-Ce ziceai? m-a intrebat de dimineata, in timp ce mesteca constiincios una din florile mele…

N-a vrut sa declare cu nici un chip cum a ajuns acolo. Mi-a fost lehamite sa mai intind interogatoriul intr-o directie care era clar o fundatura, asa ca impricinatul a beneficiat de un zbor fara turbulente pana dincolo de gard (am anumite retineri cu privire la aterizare, dar asta este deja o alta poveste).

3. Pe-nseratelea, cu imensa satisfactie, am stat si-am savurat pe indelete incercarile pline de determinare ale unuia mai tantalau.

Pana la urma tot a reusit el sa sifoneze o frunzulita, dar fara spor si – mai ales!- in calitate de outsider.

4. Prostule! i-am spus plina de venin trimfator, in timp ce-l inhatasem in ghearele frumos tivite cu negru de gadina

Si l-am invatat si pe el s-a zboare peste gard.

 
27 comentarii

Scris de pe 23 Iunie 2012 în de gradina

 

Etichete: , , , ,

27 responses to “guerilla de jardiniera

  1. Mihaela

    24 Iunie 2012 at 2:41

    off,m-ai facut sa rad cu lacrimi ,
    esti buna pentru DIRECŢIA DE INVESTIGAŢII CRIMINALE ,
    sau faci o noua calificare -Dedectiv particular.
    Fotografiile sunt TRAZNET,anul trecut am avut o sumedenie de melci cu casa ,anul asta cred ca nu prea le-a mai placut ,cred ca sa dus vestea printre ei ca sunt teleportati ,asa ca…

     
  2. blueroses

    24 Iunie 2012 at 7:54

    „Cum nu vii tu, Tepes-Doamne …”
    Chiar sunt geniale pozele🙂
    Duminica placuta si poate un „seize fire”.

     
  3. Iulia

    24 Iunie 2012 at 8:00

    Sticle de plastic. Eu asa am scapat de ei. E drept ca nu arata prea estetic, dar… Melcii vin, dau de o suprafata care nu le spune nimic si pleaca in alta parte. Am vazut pe YouTube si pe cineva care taia la capetele sticlei niste zimti mari, ii indoia la 90 de grade si tepii aia taiosi erau de netrecut. Daca vrei sa iei ceva cu adevarat eficient si pe termen lung, atunci foloseste Optimol. Chestia e ca nu e prea bine sa dai acolo unde ai plante comestibile. Dar daca ai in gradina locuri ascunse unde stii ca se impuiaza ei, merita sa le arunci niste granule de-alea albastre si scapi de ei de tot. Sau sa ii imputinezi considerabil.

     
  4. Simona

    24 Iunie 2012 at 8:29

    Haioasa postare :)))
    Imi inchipui cu cat naduf ai executat aruncarea

     
  5. Mihaela C.P.

    24 Iunie 2012 at 8:46

    :)) Ce gard de aparare impotriva invadatorilor!
    Parca nu am mai vazut cautarea zilei in ultima vreme, dar posibil ca pe viitor sa fii gasita dupa cautarea ”unghii negre” sau ”unghii de agricultor”.

     
  6. marian

    24 Iunie 2012 at 11:52

    Ca de obicei, postul tau ma bine-dispune teribil
    Mersi si spor la batalii:))

     
  7. balaurdegradina

    24 Iunie 2012 at 21:12

    Mihaela, mai cam pus pe ganduri… ca tot ma cam saturasem de contabilitate…

     
  8. balaurdegradina

    24 Iunie 2012 at 21:16

    Blue, adevarul e ca la un moment dat parca incepusem sa-l inteleg pe Tepes…desi eu am aplicat metode mai moderne, le-am oferit oportunitatea (tepele) iar ei s-au autoservit😀

     
  9. balaurdegradina

    24 Iunie 2012 at 21:18

    Simona, sa stii ca in toata nebunia mea le-am mai acordat o sansa: tintesc niste tufisuri, sa le amortizeze cat de cat aterizarea!

     
  10. balaurdegradina

    24 Iunie 2012 at 21:27

    Mihaela CP, m-ai facut curioasa, asa ca am gugălit pe cautarile astea si nu m-am gasit.
    Uf, am scapat!

     
  11. balaurdegradina

    24 Iunie 2012 at 21:47

    Marian, asta si era ideea: sa ne mai binedispunem un pic😀

     
  12. balaurdegradina

    24 Iunie 2012 at 22:19

    Iulia, ce te-ai mai pitit la spamuri … da tot te-am gasit😀
    Culmea e ca melcii mei sunt mai interesati de jardiniere decat de straturi! Desi, daca stau sa ma gandesc la cat de mult am mulciuit pe-acolo, parca nici mie nu mi-ar veni sa ma plimb, dac-as fi melc😀
    Metoda cu zimtii la 90 de grade mi se pare ingenioasa, asa ca am s-o retin. Cu granulele ii tot amenint de-o gramada de vreme, da’ tot nu ma indur sa le folosesc. Poate daca ar atenta si ei la rosii…da’ nu vreau sa le dau idei!

     
  13. simf

    25 Iunie 2012 at 9:00

    am pus coji de oua pe langa gard si pe zona aia nu mai intra deloc. dar cum mai am de completat vreo 30 de metri, si eu le ofer lectii de zbor, tot peste gard.

     
  14. dori

    25 Iunie 2012 at 13:52

    Incearca sa presari cenusa de lemn in jardiniera si pe marginea ei, pentru musafirii nepoftiti .Poti folosii infuzii repelente pe baza de nicotina,chistoace de tigari,infuzie de frunze de soc este insecticid bio.Mai sunt,infuzie de boia de ardei iute-paprica,infuzie de pelin,menta.Cauta pe net insecticide bio.Esti tare ,cu tepele alea…poti folosii si curenti…nu, nu,am glumit .Spor!

     
  15. balaurdegradina

    25 Iunie 2012 at 16:58

    simf, concluzia se impune clar si fara echivoc: nu mancati destule oua!😀

     
  16. balaurdegradina

    25 Iunie 2012 at 17:15

    Dori, baiul cu cenusa, zatul, infuziile, repelentele si repetentele, este ca in caz de ploaie apasata sunt rapid imprastiate, sau macar mult diluate ca efect. Ori magarii astia exact atunci dau atacurile decisive, lovi-i-ar reumatismul cand li-i lumea mai draga!
    La chistoace nu ma gandisem, recunosc. Abia astept sa ajung acasa sa le servesc niste mucuri cu tot dichisul😀

     
  17. dori

    25 Iunie 2012 at 17:25

    infuzie de chistoace, cat mai concentrata ,pulverizare-doar stropiri seara ,sa nu afectam florile la radacina!Cred ca merge…e doar un sfat nu am incercat,nu am asa musafiri !

     
  18. Ninulescu

    25 Iunie 2012 at 17:51

    Cu alte cuvinte la tine in jardiniera se gaseste Liceul Aeronautic National pentru Melci😀😀
    O sa trimit si eu melcii mei la tine la specializare😀 !

     
  19. balaurdegradina

    25 Iunie 2012 at 20:14

    Ninule, mai degraba scoala profesionala. Ca nu ma mai complic cu teorii si alte alea. Au de retinut o singura idee: daca va mai prind pe-aici ragú va fac!

     
  20. cristina

    25 Iunie 2012 at 21:17

    nu astia sunt melcii aia de se mananca cu usturoi si unt si care se cresc in ferme? eu mi-am cumparat o data de la magazin vreo 8 bucati, am dat o caciula de bani dar mi-au placut, dom’le, mi-au placut maxim. daca as sti ca astia sunt, zau de nu i-as gazdui cu drag pe la mine :d.

     
  21. balaurdegradina

    25 Iunie 2012 at 21:21

    Ioi, Cristina, trimite o adresa ca om te fac!

     
  22. irenadaiana

    26 Iunie 2012 at 0:00

    apropos Balaurico , ia de vezi , nu cumva cineva o fi infiintat vreo ferma de melci pe langa tine? Vezi daca se vaita careva de faliment!🙂🙂🙂

     
  23. balaurdegradina

    26 Iunie 2012 at 9:42

    Daiana, sa stii ca m-a incercat si banuiala asta😀 Numa’ ca, de regula, animalele de crescatorie is blege rau, stau si tot asteapta sa li se dea tainul. Pe astia de la mine i-ai vazut ce rai si salbatici is?😀 Cred ca, mai degraba, is starniti si alungati de tot mai multele santierele ce se-nmultesc in jurul nostru.

     
  24. silavaracald

    26 Iunie 2012 at 17:08

    Măi, să nu-mi zici că ai făcut un gard din țepușe, de scobitori! :))
    Doamne, ce răbdare diabolică ai!😀

     
  25. balaurdegradina

    26 Iunie 2012 at 22:53

    SLVC, cateodata reusesc sa ma speriu eu pe mine de cate chestii is in stare😀

     
  26. phlox

    2 Iulie 2012 at 19:19

    Bag sama ca melcii lu’ matale sunt dintre cei sado-mazo contorsionistishen, cu certitudine! Apoi, Medăm, trebuie ca faci individiosi pi tăţi franţujii cu aşe recoltă de escargoane! Parol!
    Minunat! m-am distrat copios, ca de fiecare data cand intru la matale pi blăg.
    PieS: poate ca ouălile (ouăle, fireşte) ciobuite ar fi mers mai bine!? Zîc şi io
    pup pe scăfârlie!

     
  27. balaurdegradina

    11 Iulie 2012 at 23:01

    phlox, pana la urma sa stii ca ouălelile au fost de cel mai mare randament. marturiile fotografice…la o data ulterioara!

     

Lasă un răspuns

 
