RSS

jungla de strat

03 Iul

Se vede clar ca am cam umblat brambura in uichend in loc sa fiu la datorie.

Lavanda, pusa profilactic pe-o margine de carare (respinge musculita alba, moliile, soarecii, atrage albine si alte insecte benefice, basca diverse insecte pradatoare) la nivel de plantuta-miica-si-dragalasa-care-o-sa-creasca-ea-mare-intr-o-buna-zi, a explodat pur si simplu, fara prea multe avertizari, luand in stapanire o jumatate de strat (oricum prea inghesuit). Cel putin o data pe zi promit s-o tund. De fiecare data prefer sa ma fac ca uit.

Bineinteles ca uit mereu si sa mai raresc galbenelele, ca s-au obraznicit peste poate, si-s absolut invazive. Da-s atat de gales galbene si solare, ca le mai las pana pe seara si dupa aceea pana pe maine dimineata…OK, promit ca ultimul termen e pana sambata la pranz!

Si la asa o jungla am si niscai tigrese

Abia astept sa musc din ele, sa vad ce gust are carnea de tigerella !

 
9 comentarii

Scris de pe 3 Iulie 2012 în de gradina

 

Etichete: , , , , , ,

9 responses to “jungla de strat

  1. Dani

    4 Iulie 2012 at 0:27

    Ce frumoase-s dungatele !!!

     
  2. Gabriela

    4 Iulie 2012 at 9:57

    rosiile acelea tigrate o sa fie foarte aromate, imprumutand din parfumul lavandei.🙂

     
  3. adelinailiescu

    4 Iulie 2012 at 14:48

    Alea sunt tomate sau pui de pepeni ?

     
  4. balaurdegradina

    4 Iulie 2012 at 14:56

    Gabriela, pe asta mizez si eu😀

     
  5. balaurdegradina

    4 Iulie 2012 at 14:57

    Adelina, inca nu mi-e clar nici mie. Dau tarcoale in fiecare seara, asteptand prima degustare…

     
  6. balaurdegradina

    4 Iulie 2012 at 17:54

    Dani, eu sper sa fie si gustoase😀

     
  7. Victoria

    5 Iulie 2012 at 7:57

    E al doilea an cand am tigerella si pot sa iti spun ca sunt printre cele mai gustoase rosii pe care le-am mancat vreodata,alaturi de cele negre. lavanda nu am😦 dar la anul trebuie sa imi iau neaparat

     
  8. Mihaela C.P.

    5 Iulie 2012 at 16:38

    Sunt foarte bune rosiile tigerela.Micute si dulci.Se coc repede ai sunt foarte roditoare. Am avut si eu anul trecut, iar anul asta voi avea daca or fi printre cele crescute singure si din soiul asta.

     
  9. balaurdegradina

    6 Iulie 2012 at 21:47

    Victoria, eu n-am mai avut tigerella in gradina, asa ca ii tot dau tarcoale cu priviri lacome😀
    Neaparat sa-ti pui lavanda in gradina … cat timp e inflorita sa vezi ce-ti mai creste traficul de albine harnicute…si daca tot is prin zona, cu un drum polenizeaza si florile de rosii, ardei, vinete si alte cele!

     

Lasă un răspuns

 
