RSS

19 februarie 2012

04 Iul

Ce zi frumoasa!

 
10 comentarii

Scris de pe 4 Iulie 2012 în de-a naibii

 

Etichete: ,

10 responses to “19 februarie 2012

  1. Simona

    4 Iulie 2012 at 23:43

    Brrr…
    Indiferent cat este de cald, eu tot nu uit nametii si frigul din iarna ce a trecut

     
  2. irenadaiana

    5 Iulie 2012 at 0:11

    si totusi , ce zi frumoasa! Putin ger , putin soare si promisiunea unei veri pe masura🙂🙂🙂

     
  3. balaurdegradina

    5 Iulie 2012 at 7:18

    Simona, nici eu…dar ma palesc niste tandreturi cand imi aduc cum dardaiam …

     
  4. balaurdegradina

    5 Iulie 2012 at 7:23

    Daiana, visez la o medie aritmetica a frumusetii celor doua zile😀

     
  5. Victoria

    5 Iulie 2012 at 8:14

    Pot fi si 50 grade ca tot vara imi place😛

     
  6. Alexandra

    6 Iulie 2012 at 9:04

    Au! Ce-mi faci, Laura?! Am crezut ca am fost in coma si m-am trezit acum, in feruarie! Noroc ca am vazut ca e 2012!😀

     
  7. adelinailiescu

    6 Iulie 2012 at 18:28

    Era bun acum un turture de-ala reeecee…

     
  8. balaurdegradina

    6 Iulie 2012 at 21:38

    Victoria, Ale, marturisesc, fetelor, ca nu va pot intelege! La cat arde soarele la voi in campie, la cat de uscat e aerul si cum mai dogoraste pamantul incins, nu inteleg cum nu va saturati niciodata de vara, ba mai si tanjiti tot anul dupa ea. Pentru mine luna iulie e o asteptare luunga a ploii si-a racoarei adusa de ea.

     
  9. balaurdegradina

    6 Iulie 2012 at 21:39

    Adelina, no, iata o reactie pe care o pot intelege😀

     
  10. Victoria

    8 Iulie 2012 at 10:34

    Eu trebuia sa ma nasc in Africa😛

     

Lasă un răspuns

 
