RSS

lectie

12 Sep

Azi: „veghea pe balcon”.

1. Pozitia de veghe trebuie sa fie cat mai ferma si mai martiala: nasul cat se poate de carn, ochii cat mai exoftalmici, barbia sus, chieptul cat o caramida si coada arc.

2. Scrutarea incepe intotdeauna de la stanga la dreapta. Cu retur de la dreapta la stanga.

3. Se scaneaza orice vietate care misca.

4. Se amusina departarile.

5. Se latra in rafale. Daca vietatea care se misca este o pisica se si scuipa (bojocii). Daca este o salvare se urla. Daca e tulumba de pompieri se urla si sare pe loc cu insurubare in jurul cozii.

6. Daca intrusul este biped umanoid extern se alearga urland prin toata casa, pana cand unul dintre bipezii umanoizi din haita se duce sa vada ce se intampla.Se acorda acestuia o asistenta insistenta si aducatoare de siguranta.

Se urmareste ca printr-un numar corespunzator de repetari, aceste miscari simple sa se execute relaxat si intr-un ritm vioi. In executarea tuturor acestor procedee se va insista asupra pozitiei corecte, urmarindu-se localizarea miscarilor la nivelul tuturor membrelor si repartizarea corecta a greutatii corpului.Pe masura insusirii tehnicii se va trece la predarea unor procedee mai avansate (veghea la gardul dinspre vecini, veghea la gardul de la strada, alergatul pisicilor intruse, etc)

 
21 comentarii

Scris de pe 12 Septembrie 2012 în blanosii

 

Etichete: , , , , , , , , ,

21 responses to “lectie

  1. Ninulescu

    12 Septembrie 2012 at 23:28

    Cand se ajunge la lectia cu atacarea intrusului o sa fie palpitant din cale afara, pechinezul meu ne musca pe cei ai casei mai des decat pe intrusi :))))

     
  2. simf

    13 Septembrie 2012 at 6:59

    pozitia cozii este esentiala, de buna utilizare a ei depind lectiile ce vor veni. 🙂

     
  3. vasile dumitru

    13 Septembrie 2012 at 7:35

    :))
    mi-e dor si de postarea aceea cu stergatoarele…
    am ras cu lacrimi si acum!
    nu stiu daca e bine sau nu dar cred ca am sa preiau textul si pe blogul meu.
    scriu printre lacrimi!
    traiasca balaurii!

     
  4. balaurdegradina

    13 Septembrie 2012 at 8:20

    Ninule, da’ voi ce-i faceati? 😀

     
  5. balaurdegradina

    13 Septembrie 2012 at 8:26

    simf, la pozitii este de-a dreptu’ un talent! in momentul de fata, insa, e intr-un moment dificil al desavarsirii sale: salopeta lui cea de toata ziua trece de la faza de puf des la cea de trena imperiala, creandu-i o bulversare a imaginii de sine … detalii edificatoare la o data ulterioara…

     
  6. balaurdegradina

    13 Septembrie 2012 at 8:29

    VasileD, lacrimile nu sunt o rusine!

     
  7. silavaracald

    13 Septembrie 2012 at 10:35

    Bine ca are cine-l invata, ca Lili a noastra a trebuit sa le afle pe toate singura. In ce priveste atitudinea, uneori e cam neglijenta, asa incat arata intr-un mare fel, de te-apuca rasul-plansul. 😀

     
  8. Ninulescu

    13 Septembrie 2012 at 11:14

    Pai pe mine odata cand m-a muscat rau … el dormea pe pat si eu m-am asezat langa el si l-am mangaiat pe cap…. aoleu ca aproape mi-a rupt doua degete :))))
    si pe fosta mea sotie a muscat-o odata foarte rau de picior… el dormea sub pat pe papucii ei de casa si ea cand s-a dat jos din pat a vrut sa-si recupereze papucul de la el impingandu-l cu piciorul de pe papuci :))) greseala vietii ei…. Cat traieste va avea urme pe picior… a fost groaznic :(…

    Era un mic monstru, un ucigas cu sange rece :))

    Frodo nici macar odata nu s-a marait catre mine, e un scump !

     
  9. fosile

    13 Septembrie 2012 at 12:03

    Sa tot stai sa te uiti la ei.
    Catelusa,importanta,cu atentia treaza,iar el,ucenicul vrajitor,dornic sa fie asa cum trebuie si-apoi…la joaca.

     
  10. balaurdegradina

    13 Septembrie 2012 at 15:02

    Ninule, teoria mea se confirma: voi incepeati, el numa reactiona, saracutul 😀
    Ba mai am si banuiala ca era noctambul, si in loc sa-l duceti la psihoterapeut, sa vedeti ce-l macina, voi va suparati pe el ca va musca!

     
  11. balaurdegradina

    13 Septembrie 2012 at 15:12

    SLVC, uite-asa se impun noile tendinte!
    Ca sa nu mai vorbim de extrema maretie a oricarei sorecarese…care este genetic transmisa, din generatie in generatie. Si, pana la urma, te cam banuiesc impinsa de-un excesiv criticism la adresa stilului, pentru ca-s absolut convinsa: Lilishor se straduieste din rasputeri!

     
  12. balaurdegradina

    13 Septembrie 2012 at 15:17

    Fosil, uneori mi se pare ca-s cam intr-o minte amandoi. Totul pare sa fie o joaca nesfarsita… Si-apoi realizez cat de multe chestii i-a predat ea, cate chestii a invatat el.
    De-am pute fi si noi, bipezii, niste parinti atat de buni…

     
  13. fosile

    13 Septembrie 2012 at 15:30

    Noi,inca mult timp ne bazam pe parinti,stam in preajma lor.
    La ei,la un moment dat,sint pe cont propriu si daca a invatat cind a trebuit stie sa mearga mai departe.Daca n-a invatat,invata pe pielea lui,mai dureros si incearca sa mearga mai departe.
    La noi,legile sint asa,niste chestii.La ei ,se respecta fara nici o abatere .
    De fapt,stii si tu la fel de bine cum e la ei,in comparatie cu noi.

     
  14. zoltybogata

    13 Septembrie 2012 at 15:31

    Sall, mă numesc EGYED PETRU ZOLTAN, şi sînt proprietarul blogurilor http://zoltybogata.ro şi http://zoltybogata.wordpress.com . Nu îţi voi cere în acest mesaj să mă ajuţi cu vre-o sumă de bani sau cu vre-o donaţie, ci te voi ruga dacă vrei să pui pe site-ul tău , in blogrol sau in footer sau oriunde vrei , un link către un site de jocuri online. Pentru fiecare link pe care îl obtin , voi primi o sună de bani (nu foarte mare dar destul cît să mă ajute să trec iarna cu bine ) … Gîndeşte-te că pentru tine nu este mare lucru să adaugi un link pe site, dar pt. mine contează enorm orice ajutor pe care îl primesc, avînd în vedere situaţia mea .Proiectul meu ( http://zoltybogata.ro/about/proiect-ul-meu ) este destul de ambiţios, dar şi cu ajutorul tău îl pot finaliza . Daca vei vrea sa ma ajuti , te rog sa adaugi la tine pe site :

    Jocuri Noi si să îmi trimiţi un mesaj la http://zoltybogata.ro/contact-2 , scrie un post cu adresa blogului tău ca eu să pot dovedi că am pus un link ii să pot fii plătit. Dacă vrei şi tu ceva la schimb, banii din păcate nu am să îţi dau, dar pot să îţi ofer un link catre site-ul tău pe un blog de-al meu cu PR4 , http://zoltybogata.wordpress.com , lasă-mi această dorinţă în post şi se va rezolva. Dacă nu crezi că acest mesaj este trimis de mine , te rog să te uiţi pe site-ul meu , la ( http://zoltybogata.ro/am-nevoie-de-ajutorul-vostru.html ) şi vei vedea că este pus şi acolo . Îţi mulţumesc frumos pentru ajutor, şi îţi doresc numai bine . Cu respect , EGYED PETRU ZOLTAN , Blogger şef la zoltybogata.ro/ . Multă sănătate

     
  15. silavaracald

    13 Septembrie 2012 at 20:14

    N-ai zice-o dacă ai urmări-o cât de neglijent stă câteodată în fund, cu labele din față vraiște. Sau cum îi pică o ureche fleașcă peste un ochi, în timp ce cealaltă îi stă întoarsă indecent pe dos.
    Hai măi, că știu io ce zic! 😀

     
  16. balaurdegradina

    13 Septembrie 2012 at 20:30

    Fosil, ai dreptate. In lumea reala supravietuiesc cei care invata repede si temeinic (vezi maidanezii care traverseaza impecabil strada). Ceilalti au rareori o a doua sansa.

     
  17. balaurdegradina

    13 Septembrie 2012 at 20:35

    SLVC, no ui’ la tine cum nu esti atenta! Aia-i pozitia de agatat infractorul prezumtiv, adica ioi ce blonda si neglijenta is, cum imi dau palme cu urechile peste ochi si hai tu numa’ incoaci sa vezi ce dintisori delicati si ce falci delicate si ce muscatura fina am…

     
  18. cafeauata

    13 Septembrie 2012 at 23:28

    Da-mi pace! M-au innebunit de tot!

     
  19. Andreea, DingradinaluiArdei

    14 Septembrie 2012 at 13:00

    Si vad ca asta micu a ajuns la facultate repede-repede. Lectii peste lectii, pozitii, propozitii, impresii…nu stiu cum pot sa ii incapa in capsorul ala mic atatea informatii. Pe aia cu furatul papucilor cred totusi ca a invatat-o cel mai bine. Si-a dat doctoratul, cum s-ar spune. Fara plagiat – 100% balaur mic de gradina, cu drepturi de autor.

     
  20. balaurdegradina

    14 Septembrie 2012 at 19:23

    Cafeluto, si sa vezi cate mai stiu sa faca 😀

     
  21. balaurdegradina

    14 Septembrie 2012 at 19:24

    Ardeia, asta micu’ mai are un pic si ia si doctoratul (fara plagiat!), ca toata lumea se ocupa de educatia lui si el e mai ceva ca un burete 😀

     

Lasă un răspuns

 
