RSS

în continuare lecții

02 Noi

Continuând inițierea în arta devenirii dulău de pază, astăzi vom exemplifica -cu figuri- o altă pozitie de mare angajament: pânda la gardul vecinilor.

1.Mai intai se amușină bine-bine gardul. Cu această ocazie se pot descifra tot felul de notițe mirositoare gen „rondul de 10 a.m./în timpul serviciului de patrulare n-am constatat nimic deosebit/Bisi”, „rondul de 1 p.m./ Motanul Mishupishuchioru a traversat gradina de la est la vest in timp ce Berny si Fredy execută somn de voie la poartă/ o să-i pârăsc când le vin șefii/Ciupi”

2.Dacă nu se zărește zvon de miscare in arealul invecinat se insistă

3.Dacă nici așa nu se sesizează nimic se mimează o imprăștiere de voie

urmată de-o repliere rapidă, cu reluare de post de observație

4.Până la urmă tot se obtine o reacție!Partea a doua a acestei lecții (înjuraturi aplicate, înfoieri de coadă, mimări de criză de apoplexie și tentative de smuls gardul) se amană pentru cand vine mama, că acuma tocmai a șters-o puțin prin mahala. Ea știe cel mai bine ce trebuie făcut!

 
14 comentarii

Scris de pe 2 Noiembrie 2012 în blanosii

 

Etichete: , , , , , , , , , ,

14 responses to “în continuare lecții

  1. anda

    2 Noiembrie 2012 at 10:34

    Foarte dragalasi!!! Am si eu o draguta pitica de rasa ‘maidanez afurisit’ pe post de sonerie cu blana care are punct de observatie langa poarta si face ravagii pe sub poarta ,aproape de picioarele trecatorilor,care dupa cate o repriza de ham-hau si sarituri de calusar, imi reproseaza despre mama mea si a ei o multime de chestii de care n-aveam habar…Sant foarte dragalasi,..Sa va traiasca!!

     
  2. Cristina Demetrescu

    2 Noiembrie 2012 at 11:13

    Noi posedam 6 exemplare de diferite marimi, care executa aceleasi dansuri rituale la gardul vecinilor. Le transmitem pupaturi alor vostri.

     
  3. cristina

    2 Noiembrie 2012 at 13:20

    asta micu’ are blana in schimbare, e la pubertate!
    ceea ce se intampla peste gard are intotdeauna importanta maxima, este mereu mult mai interesant si este, desigur, periculos. trebuie supravegheat no matter what, normal.

     
  4. balaurdegradina

    2 Noiembrie 2012 at 18:14

    Anda, eu tin cu piticuta! Este imposibil sa nu aiba dreptate!
    Cine stie ce chestii nasoale fac trecatorii dincolo de poarta (umbla, dau din maini si picioare, vorbesc, poate chiar vor sa va atace), asa ca ea, mititica, le transmite sa fie cuminti, ca ea vigileaza preventiv 😀
    Multumesc de urari! Asemenea!

     
  5. balaurdegradina

    2 Noiembrie 2012 at 18:19

    Cristina Demetrescu, wow! Sase bucati! No astea da trăiri, buclucuri, tărășenii si peripeții! Sunt convinsă că n-aveti cum să vă plictisiti 😀
    Vă contrapupăm cu entuziasm!

     
  6. balaurdegradina

    2 Noiembrie 2012 at 18:35

    cristina, dac-ar schimba numa’ blana inca ar fi cum ar fi… da’ e in plina revolutie de personalitate. tocmai a facut o criza de nervi, cu injuraturi birjeresti (nici nu stiu de unde a apucat sa le invete!) cu clampanit in gol, dat ochii peste cap, voit cu orice pret sa-mi smulga jugulara si alte chestii dintr-astea golanesti. pana la urma m-a pagubit de-o revista peste fund, ca ziar n-am avut la indemana. si toate astea pentru ca mi-am permis sa incerc sa-l periez, macar prin zonele cu puf incalcit.
    inclusiv ma-sa era siderata de ce-i in stare ingerasul ei !

     
  7. cafeauata

    3 Noiembrie 2012 at 1:08

    Copilul asta este sarguincios rau! Invata intr-una. Si unde pui ca imi aduce zambetul pe buze de fiecare data! Musai sa dau un os drept rasplata.

     
  8. anda

    3 Noiembrie 2012 at 1:17

    Da! Multumesc de sustinere!!As lasa-o libera prin curte ca sa nu mai auda atatea vulgaritati si sa mi-o strice la nervi,dar are niste idei cum ca Eu prin flori as fi ascuns ceva si sapa,sapa, doar, doar isi face de-o garsoniera printre radacini.Sau se ‘onoreaza’ la liber si calca cumnata si sa te ti complimente si adrese suspecte…Eh!!viata asta….doar peripetii si tarasenii[citat]…draguta meaaa…si cand ii dau drumu’vine ca uraganu’ Sandy, falfaind din ciotul ei de coada,pana in casa, direct la croantele pisicii si rapid iese razboi cu mama ca-i jigneste ‘podoaba’ ei cu cate-un marait..Curios e ,ca de doi ani de cand am insfacat-o de pe strada si am facut-o definitiva pe adresa,n-am reusit s-o conving sa manance croante de cane cu pedigri.Da’ in schimb roade la alea de wiskas parca in ciuda rivalei.Nu ca Maritzi i-ar ramane datoare, cand se-ntinde pe trotuar si se spala meticuloasa la 1 metru de botu’ turbaturii cu spume…Si sa vezi TRAIRI si SENTIMENTE…..

     
  9. Cristina Demetrescu

    3 Noiembrie 2012 at 10:30

    Ca sa exemplificam trairile si sentimentele, pe care de aceasta data le-am incercat, aflati ca tragand cu ochiul la mine si observand ca eram ocupata cu niscai ardei iuti de pus la murat, partea feminina latratoare a gasit de cuviinta sa-mi atraga atentia ca in casa nu-i prea curat. Drept care Bella (beagle), Fifi (maidaneza smechera si nesimtita), si Piri-Piri (pechineza chioara) au tarat in living 80% din tulpinile de rosii pe care le scosesem din gradina si pe care sotul meu amanase sa le indese in sacul de plastic. Parandu-mi suspecta linistea din spatele meu am intrerupt bucatareala, ca sa ma pricopsesc instantaneu cu o durere de cap: parchet, canapele si fotolii pline de tulpini roase si noroioase. Repertoriul de bombaneli, si asa cum spune anda, “complimente si adrese suspecte” a facut deliciul vinovatului care nu stransese la timp resturile. Pentru acum atat, dar va sigur ca lucrurile nu se vor opri aici, drept care va voi tine la curent. Sambata si duminica placute!

     
  10. balaurdegradina

    3 Noiembrie 2012 at 23:14

    Cafeluto, s-a notat! Vezi ca asta micu nu uita si nu iarta 😀

     
  11. balaurdegradina

    3 Noiembrie 2012 at 23:16

    Anda, iarba din curtea vecinului intotdeauna e mai verde si crantanelele mâței mai gustoase!

     
  12. balaurdegradina

    3 Noiembrie 2012 at 23:24

    CristinaD, azi am smuls si eu tulpinile de rosii din strat. Ghici cine m-a observat pas cu pas,impleticindu-se printre picioarele mele cu un devotament demn de momente mai bune, de ma si mir ca nu m-am imprastiat prin curte de mai multe ori?
    Mda, cred ca au fost mentionate si niste complimente si niste adrese oarecum suspecte…

     
  13. silavaracald

    3 Noiembrie 2012 at 23:53

    Cred că le-a fost pervertit gustul din cauza E-urilor din crănțănele, că și Lili salivează la cele ale mâței, în timp ce de ale ei nu se atinge decât dacă e nemâncată de mai mult timp. 🙂

     
  14. balaurdegradina

    4 Noiembrie 2012 at 12:09

    SLVC, interesant de aflat comentariile mâței 😀

     

Lasă un răspuns

 
