RSS
Imagine

vigilenta matinala

07 Noi

 
23 comentarii

Scris de pe 7 Noiembrie 2012 în blanosii

 

Etichete: ,

23 responses to “vigilenta matinala

  1. Victoria

    7 Noiembrie 2012 at 9:45

    vai de mine,zau ca ma omori cu frumosii astia.Sa-ti traiasca.Si eu si zana mea ne dorim un catel din asta mic de nu mai putem.Abia astept sa am unul prin gradina, sa se incurce printre picioarele mele.

     
  2. anda

    7 Noiembrie 2012 at 10:20

    Asa!!! Mance -mama de blanosi!!Graniceriu la granita!!!Unu’ observa si unu’ avertizeaza comenduirea…La noi azi se iese cu plinu'[trec gunoierii] Si Carolina mea asteapta…Cred ca are un discurs intreg pregatit ,privitor la cat tre’ sa vina,cum tre’ sa procedeze[gunoierii]…Si intre timp exerseaza…Mi-am luat-o si eu acu’ de dimi’ cand m-am dus ca tainu’ ca ce-i aia?mancare ?doar atat?si iar perisoara?nu le-am mai terminat?Se uita cu un ochi in castronel,cu unu’ la vrabiile ce-o pazesc,si latra si fugea la „pe sub poarta” si iar latra ;cred ca m-a parat la toti purtatorii de blana de pe ulita ca o tin de fleata si ii dau acelasi fel,si alte plangeri de soiu’ asta.Si acu inca mai comenteaza…Ca se exprima catre casa…Are un stil:se trage la poarta si lasa vrabiile sa se apropie,..si cand incep alea sa se ospateze, se repede si abia atunci incepe procedura de halit ….Eu cred ca asta ma verifica…Sa ma banuie oare de ticalosii??O sa devin depresiva… Sanatate si spor!!

     
  3. silavaracald

    7 Noiembrie 2012 at 15:50

    @Anda
    Ești de groză cu poveștile tale!
    N-ai și tu un blog, să intru la tine?
    ––––––––––––––-
    Când îl văd cum stă el poponeț acolo, mă gândesc doar atât: ”Vai de curu’ lui, că tot îi îngheață!”
    Pune-l și tu la patrulat, că-i mititel încă. Las-o pe a bătrână să vegheze la gard, că ea știe cum să se păzească.

     
  4. balaurdegradina

    7 Noiembrie 2012 at 19:58

    Multam, Victoria! Pai sa stii ca astia micii se incadreaza perfect in peisajul gradinii 😀

     
  5. balaurdegradina

    7 Noiembrie 2012 at 20:20

    Anda, si la noi a fost zi mare, cu gunoieri pe drum, pubele trantite, harabaua icnind si pufaind la deal… trairi, simtiri, comentarii si alte alea. Unde mai pui ca de vreo doua ori, cu asfel de ocazii, flocoşenia-mama a reusit s-o stearga-n mahala, profitand de-o usita uitata deschisa. Asa ca asteptarile ei sunt foarte inalte miercurea si vinerea. Iar ala micu’ e foarte dornic sa invete chestii interesante de la mamica lui 😀

     
  6. balaurdegradina

    7 Noiembrie 2012 at 20:24

    SLVC, asta micu’ e cazut rau in admiratia lu’ mume-sa. Foarte rar face cate-o prostie pe cont propriu. Asa ca bestia blonda face ce face si-l baga mereu pe tantalau la inaintare, in timp ce ea sta la loc ferit, menajandu-si şalopeta si pedichiura.

     
  7. Iulia

    7 Noiembrie 2012 at 21:17

    Ei, da! Parca ei sunt stapanii! Sunt nostimi foc nazdravanii tai. Ma amuza toate fotografiile cu ei pe care le postezi.

     
  8. fosile

    7 Noiembrie 2012 at 23:24

    In prim plan Sfinxul.

     
  9. balaurdegradina

    8 Noiembrie 2012 at 14:06

    Iulia, ei chiar sunt convinsi ca sunt stapanii 😀

     
  10. balaurdegradina

    8 Noiembrie 2012 at 14:07

    Da, Fosil, Sfinxa si Sfinxuletul!

     
  11. vasile dumitru

    8 Noiembrie 2012 at 15:32

    Iooi! Faina… dimineata!

     
  12. balaurdegradina

    8 Noiembrie 2012 at 19:46

    Vasile D, unde mai pui ca e si sigura, cu atata vigilenta!

     
  13. cafeauata

    9 Noiembrie 2012 at 1:46

    Un singur lucru regret: ca nu stam la a doua casa dincolo de voi, sa le pun vigilenta la incercare in fiecare zi! plus nervii tai, evident.
    Oricum, ai cei mai frumosi catei din sud-estul Europei!

     
  14. cafeauata

    9 Noiembrie 2012 at 1:47

    Si daca tot imi e atat de drag acest loc de rasfat pentru blanosi, l-am nominalizat la mine!

     
  15. Andreea

    9 Noiembrie 2012 at 23:24

    Vigilenta, vigilenta, dar am impresia ca mamica este totusi un pic cam adormita. Nu a vrut sa lipseasca de la lectie, dar parca ar fi preferat un pui de somn.

     
  16. anda

    10 Noiembrie 2012 at 11:10

    Cand vei fi bunica,vei fi mama lui sau mama Ei?…Ca eu sant mama lui,si cate-o data mai primesc cate-o avertizare de cod rosu…

     
  17. balaurdegradina

    10 Noiembrie 2012 at 21:46

    Cafeluto, regret si eu la maxim! Ar fi o distractie pe cinste 😀 Cine-ar iesi biruitor in inclestarea dintre siretenia unei sorecarese catifelate, determinarea unor pekinezi si convingerile fixe ale sorecar candva sarmos? Cred ca nimic n-ar fi definitic: in functie de pozitia stelelor, a soarelui, a nivelului apelor freatice si a concentratiilor de diverse chestii in atmosfera, cand unii, cand altii si-ar revendica diadema de miss/mister mahala!
    Noi am fi cu aplauzele.

     
  18. balaurdegradina

    10 Noiembrie 2012 at 21:51

    Ardeia, n-o crede: mimeaza! Dac-ai vedea-o cum, de la faza asta cu ochii pierduti liric in zarile cetoase stie sa sara ca un arc, ca o cobra, ca harpie la cea mai mica chestie interpretabila ca atac la integritatea haitei noastre…

     
  19. balaurdegradina

    10 Noiembrie 2012 at 21:54

    anda, cand voi fi bunica-balaur voi fi mama mamei 😀

     
  20. anda

    11 Noiembrie 2012 at 0:02

    Eiii!!Atunci vei fi sub scutul anti -rachete..Bunicile aceste,fara discutie sant cele mai „CELE”…au protectie diplomatica….Bunica micului zmeu din parte tatalui mai sta la colt cate o data,pentru ca ea recunoaste in progenitura,semne de mult trecute sub tacere,si cand le evoca…sau le incurajeaza..sau le provoaca….[ca acum isi permite]…asa senin …cu zambetul pe buze…..Zeus din inaltul ceriului …da drumul cate unui fulger…Dar bunica-i prevazuta cu paratraznet si poate riposta….sau fugi… pana trece furtuna…

     
  21. balaurdegradina

    11 Noiembrie 2012 at 15:13

    anda, recunosc cu nerusinare ca abia astept sa ma prevalez de privilegiile unei bunici 😀

     
  22. Silving

    21 Noiembrie 2012 at 12:43

    Frumoasa poza, frumoasa lumina !

     
  23. balaurdegradina

    21 Noiembrie 2012 at 23:36

    Silving, tocmai ti-am facut o vizita si-am ramas captiva. Cam tot asa vad si eu lumea! Privindu-ti pozele am avut senzatia ca ar fi facute de mine (dac-as sti cu adevarat ce sa fac cu aparatul de fotografiat 😀 )

     

Lasă un răspuns

 
