RSS

micuţă doamnă cu pălărie de vânator

15 Noi

Ieşind de la finanţe…

In faţa mea, deplasandu-se cu paşi incredibil de mari, o doamnă mică şi îndesată vorbeşte agitat la telefon. Arată cam caraghios aşa cum înaintează  aplecată mult în faţă, contracârand greutatea unei enorme genţi patraţoase (gen moaşa comunala). Hodoronc-tronc şi-a mai şi trântit pe cap o pălărioară verde, probabil în încercarea de a înlătura orice eventuale dubii asupra feminiţatii sale.

O depăşesc rânjind rautacios pe dinăuntrul meu: pare media aritmetică a unei femei-comisar şi-a unui vânătoras-iscusit (mă mir şi eu de răutatea mea, dar îmi amintesc ca ies de la Finanţe, aşa că mă iert repede).Cu asta basta, mă pregătesc s-o şterg din conştienta mea…dar mă ajunge din urma vocea, incredibil de melodioasa, de soprană rostind puţin in falset, în totala disonantă cu aspectul aiurea slefuit. Tonul e undeva intre agasat,speriat si exasperat.

– Mamă, ascultă-mă. Maamă ascultă-mă un pic! La Trezorerie. Nu. La Tre-zo-re-ri-e. Nu FERONERIE mamă! Ce feronerie? Treeezoreerieeee…

Brusc, un val de compasiune mă cuprinde: amarâta a supravieţuit finanţelor, da’ cu mama va fi a naibii de greu …

 
12 comentarii

Scris de pe 15 Noiembrie 2012 în de viata

 

Etichete: , , , , ,

12 responses to “micuţă doamnă cu pălărie de vânator

  1. fosile

    16 Noiembrie 2012 at 0:24

    Macelarie?
    Nu vreau carne,maica!
    Am luat de la..
    STAI sa-ti spun!
    ….aveau si…

     
  2. vasile dumitru

    16 Noiembrie 2012 at 9:00

    Buna dimineata!
    Dupa cate vad, Finantele sunt bau-baul celor mari! Pana si pentru balauri!

     
  3. Style Handmade

    16 Noiembrie 2012 at 10:42

    Buna dimineata
    Saraca de ea. Da’ stii cum e, ce nu te omoara te face mai puternic. Oare de aia avea si pasul hotarat si juma de infatisare de vanator?

     
  4. balaurdegradina

    16 Noiembrie 2012 at 12:24

    Fosil, de-atunci tot incerc sa reconstitui o posibila si probabila problema. Bineinteles versiunea ei versus versiunea mamei😀

     
  5. balaurdegradina

    16 Noiembrie 2012 at 12:27

    VasileD, normal! Balaurii de finante sunt mai vorace decat vitejii balauri de gradina. Deci trebuie sa fii cu toate capetele si toate cozile in stare de maxima vigilenta cand ajungi in fieful lor. Dupa care nu stii de ce vorbesti de unul singur pe strada…

     
  6. balaurdegradina

    16 Noiembrie 2012 at 12:30

    Buna dimineata, StyleH !
    Sa stii ca m-ai cam pus pe ganduri…oare isi pusese palaria de vanator ca sa-si faca curaj?
    Si oare ce avea in geanta de moasa comunala?

     
  7. gabi8154

    17 Noiembrie 2012 at 10:53

    Nu-sh ce sa zic… poate aparenta de femeie-comisar venea tocmai dinspre latura materna, si atunci cred ca se pricepe sa medieze conflictele cu maica-sa!🙂 Oricum, palariile sunt iar in voga…

     
  8. anda

    17 Noiembrie 2012 at 14:19

    Eheiiii… in geanta de moase comu’..avea cumparaturile comandate de ‘mama’.Ce stiti voi …cateodata mama=uraganu’Katrina…cate-o rafala ,cate-o rabufneala,si tot ce-ai gandit si planuit si socotit 2-3 luni se spulbera,ca habar n-ai..nu stii..semeni cu raposatu'[fara -„fie iertat”].Si doar ea stie…si oricum nu faci bine…Si cand nu-i convine:…mai zi-i odata ,n-am auzit, si nu mai tipa atata ca ma doare capu’…Si atunci trantesti palaria de pamant,o calci bine,bine…o iei, o scuturi o netezesti,insfaci o geanta de moasa comu’ si umfli usa…Si cand vii…ei!! cand vii ..-O dat Domnu’…pai ce mi-ai luat asta,.. nu ti-am spus de care???Iti intra pe-o ureche…
    Si incepi sa cauti numaru’ de la deratizari,…un vanator…serviciu de ecarisaj….Si intri-n baie,.. rupi un plans…si mai bagi o masina de rufe,mai suni o prietena…..Dar oricum ar fi..soarele tot de la est rasare…frunzele sant verzi…ceapa pisca siiiii..mama-i mama!!!La toti ne vine randu’!!!

     
  9. balaurdegradina

    17 Noiembrie 2012 at 23:49

    Gabi, iar cele de vanator sunt un „must have”😀

     
  10. balaurdegradina

    17 Noiembrie 2012 at 23:51

    anda, altfel zis „la tăţi ni-i greu!”😀

     
  11. silavaracald

    18 Noiembrie 2012 at 14:26

    Uneori, când e urât afară, mă îmbrac în culori primăvăratice, să contrabalansez efectul deprimant al vremii. Așa și cu micuța doamnă, probabil. Știind ce înfruntări va avea în acea zi, s-a echipat vânătorește, să prindă curaj. Zic și eu așa…

     
  12. balaurdegradina

    18 Noiembrie 2012 at 19:48

    slvc, iar in posetuta avea un kalasnikov ak49 batut in zvaroafste cu model de inimioare…
    roz.

     

Lasă un răspuns

 
