RSS

6 luni!

04 Dec

Este 4 ale lunii, si nu oricare lună, ci fix a 6-a de când Bobiță Miorithycus von Beijing n-o vrut să salute lumea decât pe bază de cezariană!

14 .06.2012 005Că o crescut si s-o făcut aproape-bărbat bine nu e un mister pentru nimeni.

27.11.12 002(Doar v-am tinut la curent cu intreaga evolutie)

Că are niste complexe de depăsit …

16.11.12 007

… mmm… e o treabă comună tuturor bărbatilor, la care -el, măcar- lucreaza intens

03.12.12 004

Deocamdata viitorul este ceva foarte interesant care nu-i provoacă nici o cutremurare existentiala.

Eu, insă, mă confrunt cu probleme neasteptate: îl cert cu osârdie pe ăl’ mic și constat că e mume-sa, o giugiulesc pe blonda cea tandră mai ceva ca o mâță și mă prind că, în mod misterios, i-o crescut putzulică…

Spre exemplificare: în întâmplarea de mai jos ghici care cine e, și de-al cui ?!

03.12.12 005

 
17 comentarii

Scris de pe 4 Decembrie 2012 în blanosii

 

Etichete: , , , ,

17 responses to “6 luni!

  1. Simona

    4 Decembrie 2012 at 1:26

    La multi ani bibeloului!🙂
    Gata cu copilaria…

     
  2. Gabriela

    4 Decembrie 2012 at 7:38

    Zgardutze colorate. Vizualizare mai rapida decat controlul sub coada! 🙂

     
  3. Simona Fusaru Blogspot

    4 Decembrie 2012 at 8:06

    la multi ani! ai vorbit cu mosul? ce-i aduce?

     
  4. vasile dumitru

    4 Decembrie 2012 at 8:50

    :))
    la multi ani!
    s-a sucit lumea sau eu? sau am devenit eu „mai” barbat?
    acum niste ani, cand auzeam de balauri, fugeam dupa fusta mamei! acum ma uit la ei si rad!
    am gura pana la urechi de cate ori ma uit la poza aia cu… la poza aia cu… cu ce mama naibii e poza aia? coada? coama? fioros balaur, nu stii nici inde are coltii!!!
    buna dimineata!

     
  5. cristina

    4 Decembrie 2012 at 11:01

    LMA puiutului blanos! taceti din gura, mai, e copil inca, ce barbat??? e copil pana pe la vreo 14, 15 ani, abia dupa aia se poate schimba abordarea.

     
  6. Mirela

    4 Decembrie 2012 at 13:02

    La mulți ani!sa va trăiască !e un dragut!mirela

     
  7. balaurdegradina

    4 Decembrie 2012 at 21:55

    Simona, e baiat, mai are vreo 15 ani de copilarie😀

     
  8. balaurdegradina

    4 Decembrie 2012 at 21:56

    Gabriela, ca de obicei foarte practic sfatul tau! S-a notat si e pe cale de infaptuire.

     
  9. balaurdegradina

    4 Decembrie 2012 at 22:02

    simf, el, mititelul, ar prefera un os foaaaarte mare, plin cu maduva si asezonat cu niste zdrente de zgarciuri. dar pana la urma se va multumi si cu niste betisoare de piele rasucita, niscai ciorapi furati, piepteni, cordelute, slapi, reviste, servetele, telecomenzi, plasturi, mingi, mingiute si bilute. iar daca o sa mai prinda si vreun sutien in care sa se incurce si descurce cu insurubare…o sa zica cu sufletul impacat ca o avut sarbatori fericite!

     
  10. balaurdegradina

    4 Decembrie 2012 at 22:06

    buna seara, vasileD! lumea s-a rasucit numa’ un pic prin ograda cu balauri, da’ pe plan mondial e fierbere mare, cica se da iara apocalipsa (pe 21 luna asta)!

     
  11. balaurdegradina

    4 Decembrie 2012 at 22:09

    cristina, MDM (mii de multumiri, adica)! vad ca suntem unite-n cuget si-n simtiri, tot cam 15 ani ii dadeam si eu de-aici incolo😀

     
  12. balaurdegradina

    4 Decembrie 2012 at 22:09

    multumim, Mirela, ai perfecta dreptate!😀

     
  13. Georgiana

    5 Decembrie 2012 at 15:25

    Gipsy trage de mine și mă roagă să le transmit din partea lui amândurora mulți pupici și la cât mai multă cărniță!

     
  14. silavaracald

    6 Decembrie 2012 at 0:23

    Doamne, amestecați ți-s câinii ăștia! Chiar mă întreb cum îi mai poți deosebi.🙂

     
  15. balaurdegradina

    6 Decembrie 2012 at 9:07

    Georgette, transmite-i Gypsanului ca i-a fost onorata comanda! (mai multi pupici si ceva mai putina carnita, ca unii dintre ei au pus cam mult pe coapse😀 )

     
  16. balaurdegradina

    6 Decembrie 2012 at 9:08

    SLVC, si eu imi pun exact aceeasi intrebare. Mai ales cand suntem prinsi in sinergia faptelor…

     
  17. cafeauata

    7 Decembrie 2012 at 22:57

    Rau imi pare ca am ratat sarbatoarea! Ce mi-e si cu slujba asta, cred ca si apocalipsa o voi pierde din cauza ei!
    Chiar si asa, pentru mine raman cei mai frumosi blanosi din aceasta rasa si ma gandesc cu mare drag la ei (dar si la Bismarck!). Una din cele mai frumoase amintiri ale acestui an se refera la acea zi in care inca era foarte clar care este Blonda si care este fiul…
    Din tot sufletul nostru, dorim sanatate maxima si un latracios „La multi ani!” (sase luni nu-i de ici, de colo…).

     

Lasă un răspuns

 
