RSS

tineret-factor activ

02 Ian

Un motiv in plus sa fii bucuros ca ai tineret pe langa casa: te scoate din penele tale caldute, de balaur chiftit de prea multa mancare, innacrit de ea lume si munca, dornic de-o blegeala amortita sub pretext de sarbatorire a schimbului de ani.

Si uite-asa te pomenesti serpuind heberee printre dealuri si munti, cu brotacul furibund urcand vitejeste (sus, sus, sus romane sus…)  drumuri modeste , inspre Apuseni. Iar ceea ce-a debutat ca o treaba ce trebuia facuta si hai sa nu mai comentam, s-a transformat cumva magic  intr-o calatorie minunata ca o poveste de iarna, ca sa nu mai vorbim de beneficiile unui prelungit (150 km) moment mama-fiica, demn de un film epic.

01.01.13 004

Ocazie cu care mi-am mai amintit o data, desi nu era nevoie, cat de mult imi poate placea iarna si cate de frumoase pot fi dealurile si muntii.

01.01.13 008

01.01.13 009

01.01.13 010

01.01.13 012

01.01.13 011

O data la dus, la fine de an vechi. O data la intors, la debut de an nou.

Acuma balaureanca junioara si-a luat zborul spre cele zari europene.

Am ramas cu tineretul blanos, care invata sa fenteze sapuniera de pozat.

02.12.12 001Deci tot joaca, copilareala si distractie…

Pana maine! Caci pauza s-a cam terminat… Reincepe cealalta distractie, de oameni mari.

02.12.12_ 002

 
20 comentarii

Scris de pe 2 Ianuarie 2013 în de viata

 

Etichete: , , , , , ,

20 responses to “tineret-factor activ

  1. Gabriela

    2 Ianuarie 2013 at 23:44

    Dar unde a fost plimbarea asta in munte? La Belis, Baisoara, Gilau? Parca mi-e cunoscuta zona.

     
  2. balaurdegradina

    2 Ianuarie 2013 at 23:52

    Gabriela, nu degeaba-ți sună cunoscute 😀 Unele dintre poze îs facute chiar pe drumul spre Băisoara. Noi însă am trecut mai departe, pană hăt dincolo de Scărișoara, la Gârda de Sus!

     
  3. anda

    3 Ianuarie 2013 at 0:20

    How,how,how….LA MULTI ANI si kile putine pentru anu’ care vine…

     
  4. balaurdegradina

    3 Ianuarie 2013 at 0:23

    ioi anda! fie-ti gura daurita cu kilele alea, poate te aude cine trebuie!
    si la multi ani!

     
  5. Dani

    3 Ianuarie 2013 at 0:27

    Anul Nou cu bine, ca doar bine-a inceput !

     
  6. Vasile Dumitru

    3 Ianuarie 2013 at 8:57

    Am fost la Rosia montana, vara! Mi-am zis „in barba” ca sunt plaiurile cele mai frumoase vazute pana acum!
    Ultima poza e geniala!
    La multi ani!

     
  7. silavaracald

    3 Ianuarie 2013 at 10:05

    Am zarit pentru o clipa o parte de frunte si spranceana stanga a brotacului. Frate cu bondarul meu, doar ca mai pasional din punctul de vedere al culorii. Deci, nu te-a dezamagit, asa cum nu ma lasa la greu nici al meu. Mic, iute, dar curajos si voinic. 🙂

     
  8. fosile

    3 Ianuarie 2013 at 11:01

    Imi pare a fi Valea Ariesului vazuta de pe sosea,din masina.Cind incetinesti si te apleci sa vezi mai bine sau opresti sa te bucuri cu totul de minunatie.
    Aaa,deci ati luat si un cavaler cu voi,sa va apere.

     
  9. balaurdegradina

    3 Ianuarie 2013 at 21:08

    Asa sa fie, Dani ! Iar anul tau cel nou sa nu fie cu nimic mai prejos!

     
  10. balaurdegradina

    3 Ianuarie 2013 at 21:12

    VasileD, am fost la o azvarlitura de bat de Rosia Montana, ba chiar chiar am avut-o in itinerar la un moment dat, da’ nu mi s-o aratat. Nu-i nimic, la vara…

     
  11. balaurdegradina

    3 Ianuarie 2013 at 21:22

    SLVC, sa stii ca am avut parte de intrebari mirate, gen „si-ai urcat fara probleme?”,din partea mai multora, de parca am fi fost (brotacul si eu)niste zgubilitici dandy de zentralen Straße…
    Cand colo, noi, fiare salbatice inghititoare de kilometri de drumuri montane… 😀

     
  12. balaurdegradina

    3 Ianuarie 2013 at 21:24

    Fosil, la marele fix ai nimerit: valea Ariesului, oprit din loc in loc si minunat de cat de frumoasa poate fi lumea asta!

     
  13. adelinailiescu

    4 Ianuarie 2013 at 17:46

    Deci puiul cel mare si-a luat zborul din cuib! Si mama a ramas cu o lacrima pe obraz si cu doua blanite la picioare…Acu vine Pastele si e iar toata familia prezenta!
    Foarte frumoase poze.

     
  14. Vasile Dumitru

    4 Ianuarie 2013 at 20:39

    zisei io ca e o poza minunata?
    iote:
    Cerasela4 ianuarie 2013, 16:02
    Este intr-adevar magnifica imaginea,te felicit pentru „captura”. Foarte bine realizata!
    Weekend reusit!

     
  15. gabi8154g

    5 Ianuarie 2013 at 16:07

    La multi ani, Balauroaico, iar tineretului activ, multa bafta!

     
  16. balaurdegradina

    5 Ianuarie 2013 at 19:58

    AdelinaI, i-adevarat: puiul cel mare si-a luat zborul, mamabalaur a oftat si tine de-atunci des’tele de la mana stanga incrucisate, sa nu cumva sa-i vina ganduri de ramas prin cele zari, iar blanitele cele calde se-ntrec in giumbuslucuri cu figuri. Deocamdata stam cuminti si asteptam Pastele.

     
  17. balaurdegradina

    5 Ianuarie 2013 at 20:00

    VasileD, nu ma declara inca artist al poporului! Mai lasa-ma un pic, sa exersez cu autografele 😀

     
  18. balaurdegradina

    5 Ianuarie 2013 at 20:01

    Gabi, multumesc, sa fie, asisderea va dorim si pe plaiuri irlandeze!

     
  19. cafeauata

    5 Ianuarie 2013 at 22:34

    Frumoase locuri, pe care nu mi-a fost dat sa le vad iarna. Dar nu se stie niciodata…
    Cat despre blanosul cel mic, bag de sama ca deja face pe VIP-ul, azi-maine doar paparazzi vor mai avea poze cu el!

     
  20. balaurdegradina

    6 Ianuarie 2013 at 14:08

    Cafeluto, si pentru mine a fost, in mare parte, prima data. Unele prima data iarna, altele prima data-prima data 😀
    Iar despre ala micu… inclin sa cred ca are impresia ca deja e mai dihai ca JeiLo 😀

     

Lasă un răspuns

 
