RSS

astenie contabila

16 Feb

Parca nu ma mai recunosc de la o vreme. Eu am mereu ceva de comentat. De adaugat. De interpretat. Acuma nu, mi-a cam pierit piuitul, hai sa n-o luam dramatic, n-a chiar pierit, da’ parca mi-e si lehamite sa mai casc gura, sa mai agresez tastatura, sa-mi mai dau cu presupusul…

16.02.13 001

Poate mi se trage de la prea multele glisari ale contextului fiscal (codul a tot fiert si-a tot bolborosit ca un vulcan noroios in ultima vreme, a tot facut blâci-pleoci si ne-a mai stropit cu cate-un serviciu intracomunitar strans unit cu un impozit cu retinere la sursa, si-a mai facut un blâci-fââs si-a mai emanat un dosar al preturilor de transfer, care e drept, nu e o noutate absoluta, doar interpretarea afilierii e mai generoasa…)

Sau poate apropierea primaverii m-o fi bulversat. Pe care primavara o doresc tot mai apasat si mai nervos, dar de sosirea careia mi-e tot mai frica, nu cumva sa se razgandeasca iarna si sa ne mai ia odata la mâna.

16.02.13 012Pana una alta lumina si-a schimbat consistenta. Aerul a inceput sa miroase a altfel.

16.02.13 007Si pentru ca e weekend si pentru ca mi-am impus sa nu mai lucrez a proasta la birou, mi-am adus de lucru acasa (😀 ). Intre doua tabele cu incasari si plati am chiulit cate-un pic amusinand gradina, si-am bagat de seama, si-am  inceput sa socotesc, si sa fac planuri, si unde nu m-a palit un dor de gradinareala, dintr-ala cu furnicărele in buricele degetelor… Asa ca am oftat scurt si m-am intors la cifre.

Maine insa…

 
20 comentarii

Scris de pe 16 Februarie 2013 în de viata

 

Etichete: , , , , , , ,

20 responses to “astenie contabila

  1. adelinailiescu

    16 Februarie 2013 at 21:31

    Off, lucrezi cu cifre! Condoleantele mele!:)) Daca eram eu contabila se ducea naibii economia si bugetul, la mine mereu da cu virgula… Chiar ai nevoie de aer liber si gradina!

     
  2. Simona

    16 Februarie 2013 at 21:38

    Cica vine si forfetaru’…
    Si eu tot dau nervos din picior cerand iernii sa plece…deh, naiva de mine, inca mai cred ca daca ma incrunt se misca si iarna :)))
    Metoda inca nu a dat rezultate…da’ eu insist

     
  3. balaurdegradina

    16 Februarie 2013 at 21:40

    Adelina, multumesc cu seriozitate si spirit de raspundere pentru condoleante, le merit!

     
  4. balaurdegradina

    16 Februarie 2013 at 21:43

    Simona, o sa faci pana la urma febra musculara, dar si piciorul va fi mai zvelt, asa ca eu zic sa continui. Poate, totusi, functioneaza😀
    Cat despre forfetar, cica ni-l servesc odata cu ciresele, la ceas de vara…

     
  5. brindusa

    16 Februarie 2013 at 22:27

    Aici ninge iar… nu am mai vazut soarele de o saptamana,tanjesc dupa el.

     
  6. balaurdegradina

    16 Februarie 2013 at 23:06

    Brandusa, aproape ca mi-ar tihni mai mult de-o ninsoare. La ora asta o ninsoare e o certitudine in grafic si cu drepturi depline.
    Un cer senin si-un soare cald poate fi o promisiune mincinoasa.
    Desi, marturisesc, cam tanjesc si eu…

     
  7. Mirelun

    16 Februarie 2013 at 23:31

    Portretul este al baiatului?

     
  8. Gabriela

    17 Februarie 2013 at 8:57

    Te inteleg; eu am avut perioade cand am disparut, pur si simplu, din peisaj 🙂
    Cand am perioade foarte incarcate, nu imi mai sta mintea la blog. Desi… gradina si casa sunt cele mai eficiente medicamente antistres. Daca te hotarasti (si poti!) sa ti le administrezi, fac minuni!

     
  9. blueroses

    17 Februarie 2013 at 10:35

    Si da-i si lupta … dar azi e duminica, sa ia si cifrele o pauza …
    Daca nu stiu nimic despre forfetar nu ma afecteaza, asa-i? Vorba unui profesor de-al meu „Play Romanian, play stupid”🙂
    Duminica placuta si necontabilizata!

     
  10. Gabriela

    17 Februarie 2013 at 11:02

    Ce frumoasa gradina ai! Si dragalasul de Beijing ce privire duoasa are! Am vazut ca ai in gradina o tufa de lavanda. Aici toata lumea aproape are acasa, in gradini ori pe margine drumului lavanda. E foarte decorativa cu ramurile ei argintii si flosile albastrui-violet. Sa aveti o duminica frumoasa ca in curand e primavara!🙂

     
  11. Vasile Dumitru

    17 Februarie 2013 at 14:53

    ha haaaaaa! mi-a picat fisa!
    aseara am revazut „cum sa furi un milion” doar pentru a reintalni „un monstru sacru”! daca stiam ca il vad aici, cautam alt film!
    salut, Peter O`Toole!🙂

     
  12. balaurdegradina

    17 Februarie 2013 at 20:42

    Mireluna, da. Al baiatului tot mai barbat in atitudine!

     
  13. balaurdegradina

    17 Februarie 2013 at 20:47

    GabrielaCuStil, cam tot asa si gradina mea: oaza, baterie, spatiu de singuranta… Tocmai de-aia trag cu-atata desperare acuma: sa intru in graficul de normalitate, sa apuc la aer liber, sa am cand sa ma bucur de ea. Da’ parc-ar fi o cursa cu obstacole: abia bifez un punct rezolvat si hopaaa, mai apar doua chestii nou-noute pe lista…

     
  14. balaurdegradina

    17 Februarie 2013 at 20:54

    GabrielaDinVis, am in curte mai multe tufe de lavanda. Le-am tot inmultit si le-am tot imprastiat, iar ele s-au prins mai mult unde au vrut decat unde am decretat eu ca ar trebui😀 Oricum si oriunde ar fi, tot sunt prea putine!

     
  15. balaurdegradina

    17 Februarie 2013 at 20:55

    VasileD, cu monstrul treaba e oabla. Da’ unde-i, dom’ne, milionu’?

     
  16. balaurdegradina

    17 Februarie 2013 at 21:00

    Blue, deocamdata nu-i forfetaru’, deci nici noi n-avem treaba cu el. Pana la vara ar trebui sa punem deoparte niste injuraturi de buget si de mamele lui.
    Pana una alta insa, sa fim calmi!

     
  17. fosile

    20 Februarie 2013 at 10:48

    Ma tot intreb,oare cum a reusit, Seful cel mare,sa-i plaseze botul fix acolo?
    Ca tare bine ii sta.
    Vazindu-l,uiti un pic de …forfetar,nu?

     
  18. balaurdegradina

    22 Februarie 2013 at 9:03

    Fosil, mi-e tare mila de contabilii pe care nu-i asteapta acasa o haita dintr-asta antiforfetara! Ca zau ca n-ai cum sa uiti de terfeloage cu asa un anturaj de soi!

     
  19. Marc

    23 Februarie 2013 at 1:03

    Se vede ca incet,incet vine primavara si la Cluj.Din cate am inteles weekendul asta vremea ne va lasa sa ne vedem de ale noastre prin gradina:)

     
  20. balaurdegradina

    23 Februarie 2013 at 19:46

    Marc, eu am executat gradinareala de interior sambata asta. Si -tulai Doamne!, bine-o putut fi!

     

Lasă un răspuns

 
