RSS

alt tip de gradina. fara praz si porodici.

11 Apr

Motto: „Studiind grădinile sătenilor le poţi cunoaşte firea şi trecutul” (Alexandru Borza)

paris 167

paris 165

paris 171

Au, dom’ne, francezii astia o obsesie pentru geometria aplicata, de te naucesc cu ce-or vrut sa zica cu chestia asta.

paris 183

paris 184

paris 185(Din partea cuiva care, pe vastele-i domenii, n-a fost in stare sa aiba macar un strat, un arac, un rand, un fir oblu trasat si-aliniat, comentariul e -clar!- plin de invidie inabil mascata…)

paris 198Ba mai au si-un mod ciudat de-a aborda batranetea: parca n-au auzit cum trebuie sa astepti cuminte acasa cuponul de pensie, intre doua telenovele, dupa o coada tovaraseasca pentru medicamente compensate.

paris 197paris 207

paris 174Daca acum, intr-un sfarsit ciufut de martie rece si foarte ud, mi-a fost atat de bine (desi imi era cam rau😀 ) plimbandu-ma pe aleile inca neinfrunzite ale gradinii palatului Versailles (nu Versace!), mi-e si frica sa ma gandesc cat de frumoase poa’ sa fie locurile astea in mai, sau in iunie.

paris 201

 
11 comentarii

Scris de pe 11 Aprilie 2013 în de viata

 

Etichete: , , , , , ,

11 responses to “alt tip de gradina. fara praz si porodici.

  1. blueroses

    11 Aprilie 2013 at 10:48

    Tare sunt frumoase, imi imaginez si eu ce frumos vor arata la vara pline de flori si culori.
    „Sculpturile” alea verzi sunt tare frumoase🙂

     
  2. blueroses

    11 Aprilie 2013 at 10:51

    Ah, am uitat … daca vrei sa vezi niste ‘figuri’ din astea inflorite, cauta ‘Insel Mainau’ – eu am vazut doar un pitic cand am vizitat gradina, dar pe net am gasit mai multe de le-am prezentat entuziasmata pe blog🙂

     
  3. balaurdegradina

    11 Aprilie 2013 at 21:11

    Blue, nici o sansa sa creasca asa ceva la mine-n gradina😀

     
  4. Dana Is

    12 Aprilie 2013 at 12:48

    Citesc cu placere relatarile tale gradinaresti,fara comentarii din partea mea pana acum.
    Dar azi nu pot sa ma abtin sa nu-mi amintesc de aceste minunate gradini, pe care le-am vazut vara, in iulie, pline de flori…
    Multumesc de buna dispozitie pe care o aduc blanosiii si glumele tale !
    Salutari si o luna cu inchideri contabile suportabila, Dana.

     
  5. blueroses

    12 Aprilie 2013 at 13:39

    Nici nu ma gandesc la asa minuni la mine in gradina; regret doar ca atunci cand am ajuns pe Mainau nu am apucat sa vad tot si fiind toamna erau si mai putine flori si asemenea ‘monumente’.
    In mai-iunie probabil e superb🙂

     
  6. silavaracald

    15 Aprilie 2013 at 9:04

    Am fost acolo într-un august călduros de simţeam că ne topim. Am asistat şi la „Muzica apelor”, tolăniţi pe petecele de iarbă pe care, de fapt, nu era voie să călcăm, dar nu eram singurii care s-au scurs pe ele, aşa că am profitat din plin.
    Superbe locuri, oricând le-ai vedea.

     
  7. Andreea

    21 Aprilie 2013 at 18:41

    Imaginile tale imi aduc aminte de o vacanta minunata petrecuta in Paris impreuna cu intreaga familie. Gradinile Versailles noi le-am vazut toamna, in niste culori minunate. Sunt dati naibii francezii astia, cum bine ai constatat si tu. Mi-e dor de Paris, este ceva ce ma cheama mereu in acest oras. Nu am fost niciodata primavara, din cauza ca este cam frig. Am vazut ca ai scris mai multe articole despre vacanta din Paris, le voi citi pe toate. Multumesc pentru aducere-aminte.

     
  8. silavaracald

    22 Aprilie 2013 at 9:21

    Haidi, bre, cu imagini din grădina ta! Ce, numai eu să-mi rup spinarea în weekend ca s-o despârlogesc şi să plantez chestii din care nu ştiu ce-o să-mi iasă până la urmă!?😀

     
  9. phlox

    11 Iunie 2013 at 15:05

    Ei, aș, soro, ce gradină-i aia fara miasma de usturoi, de marar, leușteni si găineți?! (uuu ce acri-s struguriiiiiii!)

     
  10. balaurdegradina

    11 Iunie 2013 at 22:48

    phlox, fix din strugurii aia am gustat si eu prin gradina cu pricina😀 pa sa n-aiba ei macar un fir de ceapa pe razor ?!

     
  11. phlox

    12 Iunie 2013 at 9:07

    chiar asa, zi si tu ce oameni!?!
    apropontus de mai sau iunie. Sa vezi, mataluță cum arata gradinile Petrodvoretzului , Versaillesu Ekaterinei celei Mari, in nopti de nedormit. Phfuah! Asa ceva!
    Da, fata draga, ce-i minunat si Bunului Dumnezeu place, darămite unui muritor pârlit?!. Asta e, bine ca exista si oameni ferice sa vaza asa minunatii!
    cu drag

     

Lasă un răspuns

 
