RSS

regina uichendului

15 Iun

DSC00005P.S. No fix asa ma simt si eu!

 
18 comentarii

Scris de pe 15 Iunie 2013 în de viata

 

Etichete: ,

18 responses to “regina uichendului

  1. Gabriela

    15 Iunie 2013 at 9:40

    Mai, da’ ce frumoasa si eleganta este! Si pare ca este constienta de pozitia sa princiara!

     
  2. balaurdegradina

    15 Iunie 2013 at 9:46

    Gabriela, si asta dupa ce a confiscat toate jucariile pe-o raza de 10 metri😀

     
  3. Elisa

    15 Iunie 2013 at 12:20

    :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))00

     
  4. brindusa

    15 Iunie 2013 at 13:02

    Printesa in toata regula cuvantului:-)

     
  5. Gabriela

    15 Iunie 2013 at 19:17

    Ce draguta e! Isi studiase atitudinea. Stie ca e privita si admirata, de aia a si adunat jucariile. Pai sa nu-ti vina sa te joci cu ea si sa o ciufulesti putin?😀

     
  6. cristina

    15 Iunie 2013 at 20:50

    valeu, ati dat de belea :))
    vedeti cum miscati in front, caci cu maria sa pare ca nu e de joaca.

     
  7. CARMEN

    16 Iunie 2013 at 1:02

    cata distinctie! ce tinuta! ce privire!🙂 Superba regin

     
  8. cafeauata

    16 Iunie 2013 at 21:30

    Cu siguranta nu face parte din randul celor „de jos”!

     
  9. balaurdegradina

    16 Iunie 2013 at 22:46

    Brandusa, ba chiar si cu ifosele de rigoare😀

    Gabriela, altetea in cauza habar n-avea c-o trag in poza😀 Paradoxal, desi e o mare vedeta in mahala, nu suporta aparatele de fotografiat: cum le vede dispare in peisaj! Deci trebuie sa fiu un paparazzo versat si veros ca s-o trag in prim plan.

    Cristina, azi toata ziua ne-a pus la punct! Nu stiu de la ce i s-o pus pata, da’ o fost ingrozitor de artagoasa, pe baieti i-o aliniat de nu s-or vazut, iar pe noi, astia mai mari, ne-o marait si s-o uitat inspre noi foarte urat. E o diva!

    Carmen, nu degeaba i se mai zice si cainele-leu. Desi cred ca blonda carna habar n-are ca e caine😀

    Cafeluto, chiar la modul propriu! Intotdeauna cauta locurile cele mai inalte la care poate ajunge. Iar de-acolo se uita la noi de sus.

     
  10. silavaracald

    17 Iunie 2013 at 8:20

    Uite, exact aşa m-am simţit eu la începutul weekendului: Regină.
    Şi m-am trezit Cenuşăreasă…😀

     
  11. simf

    17 Iunie 2013 at 8:29

    io propun sa fie ea regina in cursul saptamanii si tu in week-end🙂

     
  12. Gabriela

    17 Iunie 2013 at 11:24

    Laura, azi detroneaza te rog regina, ca am trecut sa iti las niste urari. La multi ani, fericiti si veseli sa ai, gandurile sa ti se implineasca si as mai adauga eu, sa dea guvernul niste legi, pentru contabili si patroni, sa nu mai trebuiasca atata contabilitate, cifraraie si birocratie!🙂 te imbratisez cu drag!

     
  13. Georgiana

    17 Iunie 2013 at 14:21

    la mulți ani, frumoși și buni, ba_laura dragă! pupături și îmbrățișări de la Iași! :*

     
  14. cristina

    17 Iunie 2013 at 15:28

    aaa, la mulți ani, că te-a dat lumea de gol că e ziua ta! dai de băut? :d

     
  15. Cristi

    17 Iunie 2013 at 21:36

    Fuuaaarte frumoasă.🙂

     
  16. ilincaotgramesti

    18 Iunie 2013 at 9:54

    Dacă e loc de urări atunci și din partea mea:

    În fiecare zi din viață,
    (să fie multe și ușoare)
    să ai un zâmbet larg pe față
    (de la trezire la culcare)!

     
  17. adelinailiescu

    19 Iunie 2013 at 0:27

    Nu e regina, e Sfinxul ciufulit!:)
    Daca primesti si urari retroactive primeste un gand bun si un zambet si din partea mea.Sanatate, bucurii si blondutei jucarii!

     
  18. balaurdegradina

    29 Iunie 2013 at 22:08

    Ei, dragele mele, mult m-am mai dat drept regină de uichend! N-ar fi fost rău s-o ţin tot într-o sărbătoare în astea două săptămâni cât n-am mai dat pe-aici (de fapt au cam fost câteva momente în care chiar am comis-o, comemorand împlinirea unei frumoase vârste, op’şpe şi ceva primăveri, cam pe-acolo), dar lucrurile au luat o turnură ciudată, cu aglomerări, cu aşteptări şi conduceri la aeroport, cu programe mereu date peste cap,cu bucurii de revedere şi hai să nu le numim tristeţi de despărţire.

    De ce încep aşa de lung? Păi ca să introduc oarecum lin scuzele-mi de troglodit uitat în păpuşoi pentru intarzierea cu care MULTUMESC tuturor celor care mi-au urat de bine si de la multi ani! Să vă spun, fie chiar si tardiv, că m-aţi emoţionat toată-toată, că sper cu îndârjire să mi se adeverească cele dorite, ba vă mai şi vouă doresc fix la fel!

     

Lasă un răspuns

 
