RSS

greu de dimineaţă

12 Iul

Dacă cumva mă scap de cu dimineaţă la grădină nu mai am nici o şansă la punctualitate. Se întâmplă ceva, cineva, n-am reuşit încă să mă prind cine, îmi fură timpul, sau poate doar îl comprimă, sau îi transformă în altceva, nu ştiu, poate nici nu vreau să ştiu, cert e că primul contact cu realitatea îl am, ingenuu si tardiv, mult după ce ar trebui să fiu plecată la treburi.

Oare de ce?

DSC09962

DSC09988

DSC09992

DSC00026

DSC00023

 

DSC00035

 

DSC00044

 

DSC00030

 

DSC00019Of. Doar cu un f.

 
16 comentarii

Scris de pe 12 Iulie 2013 în de gradina

 

Etichete: , , , ,

16 responses to “greu de dimineaţă

  1. Dani

    12 Iulie 2013 at 9:18

    Fiindca gradina face vraji … si timpul curge altfel acolo … Toate ca tote, dar fragutele m-au terminat. La mine de fac numai frunze ?

     
  2. Cristina Andreia Demetrescu

    12 Iulie 2013 at 9:19

    Dintre toate jinduiesc dupa lavanda pe care inca n-am plantat-o… Daca facem un hei-rup in weekend pun si poze din gradina personala, sa vezi cum s-au descurcat doi bucuresteni get-beget cu agricultura.

     
  3. cristina

    12 Iulie 2013 at 10:56

    oare de ce? cine poate sti? :))
    fara nici o legatura cu postarea, tin sa te anunt ca am renuntat la activitatea de contabilitate, in caz ca-ti mai amintesti ca pe la inceputul anului ma transferasem la acel departament. de acolo m-am transferat in complet alt loc de munca acum, caci m-a cam speriat ce efecte napraznice poate avea acest gen de activitate asupra omului.

     
  4. Marc

    12 Iulie 2013 at 13:28

    Poate e de vina mirosul lavandei;sau poate dulceata zmeurei…defapt cred ca e imaginea rosiilor ce stau sa se coaca.Cateva idei doar:)

     
  5. Brindusa

    12 Iulie 2013 at 14:04

    Dimineata nu ma duc in gradina niciodata pentru ca si deoarece nu mai ajung la munca:)))
    Lavanda e superba, eu am pus doar anul acesta niste rasaduri mici mici sper sa ajunga cat a ta:)

     
  6. balaurdegradina

    12 Iulie 2013 at 15:20

    Dani, fragutele s-au prins ca le-am cam pus gand rau, ca prea se relaxasera de la o vreme, da’ m-am cam luat cu alte treburi si-au scapat in primavara asta. Si numa’ ce m-am trezit c-o „recolta” de toata frumusetea, fix cat sa uit de relele intentii 😀

     
  7. balaurdegradina

    12 Iulie 2013 at 15:21

    Cristina A.D, pai sa pui poze! Sa vedem ce-ati muncit voi in agricultura!

     
  8. balaurdegradina

    12 Iulie 2013 at 15:42

    Cristina, felicitari! Cum contabilitatea dauneaza grav sanatatii, cu cat mai mare e distanta fata de ea, cu-atat e mai bine!

     
  9. balaurdegradina

    12 Iulie 2013 at 15:43

    Marc, valabile toate 😀

     
  10. balaurdegradina

    12 Iulie 2013 at 15:46

    Brindusa, ai rabdare cu lavanda. La anu’ o sa-ti faca deja cateva floricele, dar peste doi ani, si mai incolo, o sa-si dea drumul la adevarata ei valoare!

     
  11. Vasile Dumitru

    13 Iulie 2013 at 8:29

    🙂 greu dar frumos!

     
  12. silavaracald

    15 Iulie 2013 at 16:58

    Păi, de-aia că-i ca-n Rai acolo.
    Şi eu uit de mine când ajung acolo, aşa că am grijă să merg cât mai rar în periculoasa Zonă Verde. 😀

     
  13. balaurdegradina

    15 Iulie 2013 at 22:40

    SLVC, speram ca o sa vii cu o reteta miraculoasa pentru restabilirea perceptiei corecte a scurgerii timpului 😀

     
  14. balaurdegradina

    15 Iulie 2013 at 22:41

    VasileD, cateodata de-a dreptu’ gustos 😀

     
  15. phlox

    22 Iulie 2013 at 22:48

    Cata ingratitudine, maşer, macar matale, dupe ce scăpi di la galere,ajungi inapoi, la originile atavice, curate, neprihanite (in fine, stii tu ce vreau a zice). Mai se ezicsta altii, care ARE de asteptat una-doua-trii saptamani de duhori citadino-ghiorlanice pana sa revina la glie….asa ca, foloseste clipirile de timp cu nesat si gandeste ca revii la ele dupe corvoada zilei si fii ferice ca se repeta tuentiforsevăn 🙂 🙂
    Iote asa! Sa fii iubita!

     
  16. balaurdegradina

    25 Iulie 2013 at 16:33

    phlox, aici cam ai dreptate 😀
    cu amendamentul ca, bunaoara saptamana asta, m-am intors de la vaslit cel mai devreme dupa ora noua (inspre noapte!), asa ca nu prea am mai apucat a mai scalda in atavic si neprihanie. da’ cum 25-ul a trecut si-am depus toate cele declaratii pot sa-ncep sa ma alint 😀

     

Lasă un răspuns

 
