RSS

zi de vara pana-n seara

21 Iul

Azi a fost ziua perfectă de vară! Vreo 25° C, un vânticel răcoros şi discret, cerul senin, soarele la locul lui, vegetaţie duduind a viaţă… Nimic pârjolit, încrâancenat sau vlăguit.De dimineaţă am luat furtunul să ud puţin straturile, şi-am rămas captivă acolo, în grădina,până cândva pe-nseratelea.

N-am lucrat. De fapt nici nu stiu ce-am facut, dar a fost a captivant, igienizator de creieri îimbâcsiţi şi absolut destresant !

DSC09988

DSC00007

 

DSC09980

DSC09985

DSC00012

DSC00013

DSC00009

DSC00015DSC00017Dar cum tot ce-i bun – ştie toată lumea! –  dacă nu e imoral, nu e ilegal, atunci precis îngraşă, adică, în traducere liberă trebuie să plăteşti distracţia, pe mine a cam început să mă doară capul, hai să nu fiu modestă, am senzatia ca-mi cam pârâie scăfârlia…şi parcă s-a făcut si umbra cam deasă…o fi de la frisoane?

Ce draăăguţ: cred că am făcut insolaţie😀

 
9 comentarii

Scris de pe 21 Iulie 2013 în de gradina

 

Etichete: , , ,

9 responses to “zi de vara pana-n seara

  1. Marc

    21 Iulie 2013 at 22:59

    Se pare ca ai ceva recolta proaspata din gradina!Nici nu ma mir ca ai uitat de tine stand in gradina,asa fac si eu:))

     
  2. simf

    22 Iulie 2013 at 7:57

    insolatia e de-a dreptul imorala! pai in gradina? in gradina ta? chiar in week-end? cumplit lipsita de etica insolatia asta.🙂

     
  3. balaurdegradina

    22 Iulie 2013 at 22:16

    Marc, pana la urma, chiar si cu o insolatie iesim in castig😀

     
  4. balaurdegradina

    22 Iulie 2013 at 22:25

    simf, aparentele inseala, sa nu fim chiar prea incisivi!
    pana la o urma a fost o insolatie cumsecade, cu debut de manifestari abia pe duminica seara si chiar si-atunci s-a lasat mocomita cu un singur bumb de-algocalmin!

     
  5. phlox

    22 Iulie 2013 at 22:59

    Lipsa de pălăriu, miledio, fară, carevasazică, nu se poate, pentru ca sa zic aşa. Mi-s păţită, ştiu ce graiesc. Iar gradina lu matale e de-a dreptu si de-a latu, cum s-ar zice. Din nou, ma dăduşi pe speti. Parol.
    Sa-mi traiesti, sa-mi infloresti!

     
  6. Gabriela

    24 Iulie 2013 at 23:55

    Ai o gradina foarte frumoasa. De fiecare data cand o prezinti, iau la rand fotografiile, apoi le studiez mai bine si admir si maiestria fotografului🙂

     
  7. balaurdegradina

    25 Iulie 2013 at 16:35

    phlox, cum stii tu sa-mi faci corasonu’ sa palpite de mandrie !

     
  8. balaurdegradina

    25 Iulie 2013 at 16:49

    Gabriela, la cat o tot admir nici macar nu-mi mai dau seama daca e frumoasa. Cu certitudine mi-e ingrozitor de draga.

     
  9. phlox

    26 Iulie 2013 at 11:58

    Lauritta, corasonul n-ar nici in clin nici in maneca cu palpitatia; ala e Orgoliu, zis si Vanitosu, care chicoteste asa…Stiu ce zic ca l-am probat pe propria derma-epiderma (sa vezi ce mai necheaza al meu!)
    Cat despre garadin, nu glumesc, e asa cum zic. Sunt scorpiu si nu ma prea pricep a flatarisi cand nu am de ce. Parol.
    Cu mare si mult drag!

     

Lasă un răspuns

 
