RSS

beauty weekend

06 Aug

Până la urmă am cedat psihic!

Orice tentativă de periere se transforma, inevitabil, în scandal, rebeliune, înjurături oribile, numaivorbesccutinetoatăviaţa, teurăscteurăsteurăsc. Ciupi (ca de obicei) a fost dătătoarea de ton. Foarte rapid a ajuns la concluzia că ea nu, că o oboseste, o irită, ii provoacă riduri. Bobo, care se uită la mume-sa ca la guru, a zis şi el pas. Nu că l-ar deranja în mod special să fie luat la smotocit, da’ dacă madam maman este neplăcut impresionată înseamnă că precis un pericol malefic pândeşte ascuns in peria aia. Treptat şedintele de cosmetizare s-au transformat în gale de wrestling, în care eu intram cu avantajul gabaritului, iar ei contracarau cu agilitate, nervi odihniti si tehnici de lupta ninja. În mod laş, chiar dacă n-am abandonat definitiv lupta cu efectele năpârlirii, am redus-o până la nivelul inefincienţei desavărşite.

Efectele delăsării n-au întarziat să apară: flocaraia blondă a invadat casa, luând cu asalt mobila, aşternuturile, podelele, pereţii, hainele, aerul… Nici o metodă de lupta nu s-a dovedit cu adevărat eficientă: aspiratorul, mopul, mătura, peria, buretele au înregistrat doar vremelnice şi nesemnificative victorii, sfârşind prin a se  declara învinse de infinita capacitatede a veveriţoilor blonzi de a fabrica şi împraştia floace blonde. Fără număr, fără număr, fără număr.

Momentul atingerii masei critice a fost sâmbăta tocmai trecută. Pur si simplu am simtit că nu mai suport, că nu mai vreau si că trebuie neapărat să fac ceva. Altceva decât făcusem până la momentul respectiv. Aşa că am pus mâna pe telefon si-am antamat două beauty sessions la centrul stylish dog (adică doua tunsori la frizeria de câini de la colţul celeilate străzi)04.05.2013 019

Prima victimă a fost Bobo. Să n-apuce mă-sa să-i bage prostii in cap. A intrat sărăcuţul foarte vioi si plin de bunăvoinţa în sala de tortură,că mă cam si luase cu jena de ceea ce urma să i se întâmple. A fost putin contariat la început, dupa care s-a enervat, după care a uitat de bunele maniere, după care s-a cam resemnat, ca eram două care făceam echipa impotriva lui . Aşa că în mai puţin de o oră din leul minatural, cu plastron si robă si gaci de înaltă clasă, a ramas un cuţu dodoloţ şi cam in pielea goală. De ruşine aproape că nici nu mai ştia să umble. Şi ca să fie umilinţa desavârşită nici chiar madama mume-sa nu l-a recunoscut când ne-am întors acasă.

Dar a fost răzbunat, mititelul! Două ore ne-am luptat cu bestia blondă numita Ciupi!  Fiară dezlănţuită, pudică mimoză, amalasundă epică, maestră bene gesserit  în arta vocii!  Maşina de tuns cea infamă a fost rapid repudiată, ca ceva demn de dezgust şi în nici un caz acceptabil, aşa că şedinţa de wellnes a continuat în formă frustă de luptă corp la corp cu Foarfeca. N-a fost nimic cavaleresc în toată povestea ce-a urmat, a fost doar o suită inepuizabilă de mârâieli apocaliptice, din acelea izvorâte direct din ficaţi, cu incredibil de expresive boţiri de facies, cu dezveliri de dinţi, măsele, amigdale şi alte cele, semileşinuri strategice, urmate de arcuiri şi opintiri de pumă cu veleităţi de taur furibund.  Desi cochetam la un moment dat cu abandonul, că prea era grea viaţa, până la urmaă am invins, iar Ciupi a trebuit să-şi lepede straiele cele împărăteşti, uzatele-i straie împărăteşti, si să se multumeasca cu o şalopetă săracuţă şi cam cu ciupituri (c-aşa a ieşit modelul din foarfecă), dar nou-nouţă.

Dar câta umilinţă! O, zei, câta umilinţă!

Nu pot descrie starea de frustrare si jale si sfârşeală, ce mai…depresie colectivă, ce-a bulversat aripa blondă a haitei noastre. N-au vrut sa mănânce nimic, ne-au zis să ne bagam recompensele unde vrem noi, că lor nu le mai trebuie nimic de la nişte mârlani lipsiţi de bune maniere (doar apă, multa apă), si-au retras ambasada şi-au dispărut în grădina dupa diverse tufe, că de cât de iritaţi erau nimic nu le mai plăcea, totul ii enerva!DSC09993Eu cred că m-aş fi simtit vinovată o vreme, da’ la câta oboseală am acumulat dupa atâtea lupte, am adormit ca o lemne, preţ de vreo doua ore, fix in pozitia in care mă aşternusem pe canapea să mă uit la televizor.

Pe urma n-am avut vorbitor doua zile.DSC09999

Bobo s-ar fi lasat un pic, da’ cutra de mă-sa NU!

Azi am avut primele semne de iertare

DSC09997

Dacă nu mă mai ţin de chestii slabe la finele săptămânii poate că o să ma lase chiar sa dorm cu ei!

 
22 comentarii

Scris de pe 6 August 2013 în blanosii

 

Etichete: , , , , , , , , , ,

22 responses to “beauty weekend

  1. brindusa

    6 August 2013 at 23:19

    Ehee tare frumosi sunt! Suparati nesuparati ai scapat de caderea psihica! Noi avem lupte cu doi dintre ei ceilalti stau🙂

     
  2. Mihaela Radulescu

    7 August 2013 at 3:50

    Am ras cu lacrimi,esti grozava cum stii tu sa povestesti asa grozavenii.
    Normal sa fie suparati,doar era mandretea lor,parca ma vad pe mine cand ma ducea mama la frizer si ma tundea castron,nu suportam,ororrrr,asa si ei.
    Ai mei fac nazuri fel de fel,dar nu se pun cu mine,din fericire eu nu ii tund asa ca supararea dupa periat este mai mica.
    Numai bine!

     
  3. Gabriela

    7 August 2013 at 7:21

    N-ai idee, Laura, cat ma bucur sa-ti citesc problemele cu caini🙂🙂🙂
    O familie in care cainii isi au locul lor clar in cadrul ei este o familie speciala! Cu toate durerile de cap aferente si, as spune, inevitabile.
    In randurile tale, scrise atat de haios, se intrevede o mare, mare, mare…. mare dragoste reciproca… fie!… cu nabadai, cateodata!

     
  4. Simona

    7 August 2013 at 8:43

    Nu credeam ca o cosmetizare o sa ma faca sa rad cu lacrimi.
    Si noi ne crispam cand vine vremea sa tundem pisica. Doi oameni si de abia reusim sa o stapanim, o fiinta mica cu multi muschi, foarte multi

     
  5. silavaracald

    7 August 2013 at 9:08

    Noi suntem mai laşi la faza asta.
    Pur şi simplu o abandonăm acolo (ăluia mic nu i-a venit încă rândul) şi o luăm după câteva ore, cu aerul că habar n-avem ce i s-a întâmplat. Până s-o reluăm în primire, are timp să-i treacă drăcuşorii de supărare şi ne primeşte chiar cu bucurie.
    Asta e, nu ne implicăm…😀

     
  6. Cristina Andreia Demetrescu

    7 August 2013 at 10:19

    mare bucurie pe noi ca trebuie tunsa doar domnisoara caniche pitic… noi fiind 7 cu totii, intram direct in balamuc salonul 3 primul pat pe stanga langa fereastra, asa sunt de zvarcolitori si de alunecosi latratorii

     
  7. balaurdegradina

    7 August 2013 at 12:39

    Brindusa, celor „care nu” ar trebui sa le faceti poze, sa le inramati, cu mentiunea „asa da!” dupa care sa-i afisati pe gard, sa vada obraznicii ca se poate!

     
  8. balaurdegradina

    7 August 2013 at 12:41

    Mihaela, cred ca si eu as fi fost suparata in locul lor dupa asa o patanie. Li s-a injumatatit practic volumul! Iti dai seama ce lovitura la prestanta😀

     
  9. balaurdegradina

    7 August 2013 at 12:45

    Gabriela, fara ei viata noastra ar fi mult mai gri!

     
  10. balaurdegradina

    7 August 2013 at 12:47

    Simona, pfoai, ce tari sunteti! Reusiti sa tundeti pisica! Recunosc ca nici n-as fi indraznit sa ma gandesc la una ca asta.

     
  11. balaurdegradina

    7 August 2013 at 12:50

    SLVC, crezi ca eu nu m-am gandit la una ca asta? Da’ cunoscand marfa mi-o fost frica sa-i gasesc la intoarcere tunsi frumos si impaiati😀

     
  12. balaurdegradina

    7 August 2013 at 12:57

    Cristina AD, aveti si voi parte de actiune si distractie la o asa haita impresionanta😀

     
  13. Dani

    7 August 2013 at 16:22

    Memorabila secventa :))

     
  14. Mihaela

    7 August 2013 at 17:59

    Salut,stiu ca perii lasati peste tot nu sunt bineveniti,dar metoda cea mai indicata este perierea frecventa, Cainele si pisica se tund doar putinul acela care este nevoie sa-i defineasca forma trupului,mai ales in concursurile si expozitiile canine/feline. Se rusineaza si sufera pe bune,nu glumesc,pot intra si in depresie. In afara de asta,toata blanita aceea care pe noi ne innebuneste🙂 si mai ales vara gandim :saracii au cald,ia sa-i tund…e nu nu nu! Are rol de termoreglare a temperaturii corporale a animalutului si riscam sa facem mai mult rau decat bine!
    Scuzati indrazneala,vad frecvent alegeri de a tunde (tunsori serioase)animalul de companie si nu-i bine. O vorba pe aici zice : Esti sigur iubitor de animale cand parul lor face parte din garderoba ta🙂

     
  15. balaurdegradina

    7 August 2013 at 22:05

    Dani, sunt convinsa ca nu va fi uitata! De niciuna din partile beligerante😀

     
  16. balaurdegradina

    7 August 2013 at 22:38

    Mihaela, ai dreptate. Vina mea cea mai mare este ca am cedat mofturilor cârnilor si comentariilor binevoitorilor. ..”acuma ce-ti veni? nu vezi ca nu-i place? lasa-l in pace, nu-l mai chinui!” De parca as fi jupuit pielea de pe ei, nu parul mort!
    De-aici incolo lucrurule sunt clare: ii las in pace cam inca o saptamana, sa se mai relaxeze un pic, dupa care ii iau la perie, in regim progresiv (la inceput unu-doua minute, pana ajung treptat macar la zece), mai cu un pic de joaca, mai cu o poveste si o recompensa… iar daca cineva mai are ceva de comentat va face schimb de loc cu împricinaţii😀
    Cu parul asta scurt sper sa fie mai putin neplacut pentru ei, iar pe cand le va creste iar roba, ei sa fie deja obisnuiti cu tratatmentul.

     
  17. Mihaela

    8 August 2013 at 12:38

    Draga de tine,stiu ca-i o lupta periatul🙂 la mine e un intreg razboi cu maimutele zburatoare ( 2 motani ) se lasa cu zgarieturi faine tare…au 2 ani si ii perii de cand i-am luat…de la 3 luni,inca nu le face placere🙂 cat misc peria pe „gusa” si capsor e ok,un cm mai incolo incepe jalea🙂 operatie complicata,fac tot singura ca al meu om nu are curaj🙂 Metoda este urmatoarea : musca si zgarie tu bratul asta al mamei,asa ai ocupatie si eu te perii cum pot😀 Noi sa fim sanatosi,cu par sau fara ne iubim de numa’ 🙂

     
  18. mixy

    9 August 2013 at 13:37

    Dacă aş fi fost eu în locul lor ! … :))

     
  19. balaurdegradina

    9 August 2013 at 18:23

    mixy, tie ori iti place la coafor, ori te-o palit cheful de-o defulare😀

     
  20. s'anda

    9 August 2013 at 20:12

    Ooooho! catzelina me’ are un guler alb de blana ,in rest o flocoshteatza neagra ,falfainda-n boarea zefirului fierbinte de august….Si mi-am facut intr-o zi gandul ,fapta!!Am insfacat cele 12 kg de maidanez pitic si obez ,…si am aruncat-o in baie,in cabina !!!Si am shurluit-o ,o juma’ de ora cu shampoo pentru miscaretzi [preventivi,noooormal]am shurluit-o cam cum a vrut muschiul meu!!A stat cuminte ,m-a rabdat cu stoicism sa-mi fac damblaua,si intr-un tarziu am scurs-o ,stors-o,sters-o,si am aruncat-o in curte in pline 43 grade Celsius.S-a scuturat si ea si a plecat agale spre cotetzul ei cel de toate zilele…Siiiiiiiiiiii….peste vreo 2-3 ore cand am iesit sa vad pe cine vroia sa haleasca cu fulgi cu tot ,furioasa ca un CAINE RAU,…am intepenit:in curte era o aratare agitata cu aere de „proprietaru’ dreaqului”ce vroia sa insface o „tanti venita dup-o legaturica de marar.O aratare plina de glod ,cu tzurtzuri de noroi atarnand,toata o culoare gri-maro jegos…..A trebuit o leaca de imaginatie bogata ca sa ma dumiresc cine era fiara…N-am mai facut analiza prin curte ca sa aflu sursa jegului,…ca avea si nisip si seminte de flori si fire de iarba pe ea ,…cat despre gulerul alb de blana……nu se cunostea nici o urma,Si acu ‘ pune capu’ in pamant si o taie in fundu’custii,de unde nici cu osul multasteptat nu iese

     
  21. balaurdegradina

    9 August 2013 at 21:58

    S’anda, mi se pare foaarte corecta reactia fetei: dupa un tratament fashion de o juma’ de ora la cabina, o impachetare in namol de fundu’ curtii este o optiune ce se impune cu necesitate! Doar trebuia sa profite de maxima deschidere a porilor😀
    Cat starea de agitatie vocala… s-ar putea sa fi fost doar trilul de buna dispozitie generat de-asa o stare de bine!

     
  22. s'anda

    10 August 2013 at 9:49

    Cea mai cool explicatie pe care am primit-o!!!!Mi-ai facut o dimi’faina de tat…..Sar’mana!!!

     

Lasă un răspuns

 
