RSS

manichiura de weekend autumnal

30 Noi

DSC00145

DSC00146

 

 

 
7 comentarii

Scris de pe 30 Noiembrie 2013 în hai sa vorbim discutii

 

7 responses to “manichiura de weekend autumnal

  1. s'anda

    1 Decembrie 2013 at 9:50

    Bahhhh…se-ntampla si la alti!!!! Sant pricini cand „a umbla cu manusi”….

     
  2. Gabriela

    3 Decembrie 2013 at 0:19

    Am mai multe perechi, cu acelasi model. Ma refer si la marca, si la franjuri🙂

     
  3. Silavaracald

    3 Decembrie 2013 at 17:19

    Eu le găsesc numai iarna, când n-am a râcâi prin pământ. Le pun bine până în primăvara următoare și acolo rămân până în următoarea iarnă.

     
  4. balaurdegradina

    9 Decembrie 2013 at 23:27

    S’anda, macar nu se poate spune ca n-am incercat!

     
  5. balaurdegradina

    9 Decembrie 2013 at 23:28

    Gabriela, mai si cat m-am mai straduit pentru efectul asta de gratie functionala! Credeam ca numa’ mie mi-a reusit asa bine😀

     
  6. balaurdegradina

    9 Decembrie 2013 at 23:29

    SLVC, iara eu unde crezi ca le-am gasit?

     
  7. angelica

    28 Decembrie 2013 at 21:18

    Sarbatori fericite!

     

Lasă un răspuns

 
