RSS

preview la bradul de craciun

02 Dec

Adicătelea boschetul de toamnăăă!

DSC00149

 
17 comentarii

Scris de pe 2 Decembrie 2013 în de gradina

 

Etichete: , , , ,

17 responses to “preview la bradul de craciun

  1. vulpita

    2 Decembrie 2013 at 23:16

    Foarte buna ideea! 🙂

     
  2. Maria

    3 Decembrie 2013 at 0:52

    O sa razi, mie imi place mult cum arata! Adica serios!

     
  3. vulpita

    3 Decembrie 2013 at 1:21

    Nu rad ca e tare decorativ! Stelutele acelea din varful crengilor, ce sunt?

     
  4. balaurdegradina

    3 Decembrie 2013 at 18:07

    Si mie mi-a placut grozav de mult. Decorul asta ultra shic e compus din frunze uscate din ciresul salbatic invecinat si ultimele frunzulite productie proprie.Toata ziua m-am invartit in jurul boschetului zambindu-i din toti rarunchii 😀
    Pana la urma n-am rezistat si i-am tras si-o poza, pentru posteritate. Pacat ca am comis-o cam tarziu, ca uite-asa am pierdut lumina cenusiu-aurie care-l drapa la un moment dat.

     
  5. mixy

    5 Decembrie 2013 at 16:31

    Tu te-ai inspirat de la primarii bucuresteni? Am mai vazut boscheti aranjati, e drept, cu instalatii electrice… 😀

     
  6. Gina

    8 Decembrie 2013 at 20:02

    Ar arata bine intr-o vaza uriasa .

     
  7. balaurdegradina

    9 Decembrie 2013 at 23:22

    mixy, ei asa-i buna… ei s-au inspirat de la mine!

     
  8. balaurdegradina

    9 Decembrie 2013 at 23:24

    Gina, de cand am dat in patima gradinii, am cam rarit-o cu vazele.
    Desi, daca ma uit bine…

     
  9. sorin-zuzu

    11 Decembrie 2013 at 15:54

    Puahhhh!!!Si niste bonbon’s atemporale de cane si neste pene ratacite de cioara,o poza -hai doua cu Crinutzu’….s-o candela,…neaparat o candela sa ne mai lumineze figurile cand ne intoarcem de la shopingarit

     
  10. Silavaracald

    13 Decembrie 2013 at 12:49

    Ooo, casă nouă! Sau mi se pare mie?
    Oricum, arată tare profi acum. 🙂

     
  11. balaurdegradina

    13 Decembrie 2013 at 17:15

    Pfoai Zuzu, sa vezi ce ciori faine is la noi in mahala 😀

     
  12. balaurdegradina

    13 Decembrie 2013 at 17:35

    SLVC, doar o renovare mai ciudatica (cam negru peretelei, da-mi evoca o tabla de scoala veche si mai si face pozele sa para foarte artistice si colorate 😀 )
    Baiul este ca imi tot baga wordpresu apropouri discrete ca mi-am cam consumat malaiul la ei. De fapt nu-i un bai chiar asa de mare, da’ am cam vazut mai multi blogheri daramati psihic cand au schimbat domeniul…si parca nu prea mai stiu ce sa vreau …

     
  13. Vasile Dumitru

    23 Decembrie 2013 at 16:21

    Crăciun fericit și la mulți ani!

     
  14. Elisa

    23 Decembrie 2013 at 18:36

    Craciun fericit, Laura!

     
  15. CARMEN

    24 Decembrie 2013 at 13:55

    Sarbatori fericite cu sanatate si bucurii, cu masa înconjurata de cei dragi si încarcata cu bunatati! Craciun fericit! La multi ani!

     
  16. vasilevasile

    26 Decembrie 2013 at 10:43

    Multa sanatate, fericire si numai bucurii. Sarbatori minunate si un An Nou plin de impliniri si recolte bogate . LA MULTI ANI ! Cu stima si respect,

     
  17. balaurdegradina

    31 Decembrie 2013 at 18:58

    Dragilor si dragelor, va multumesc din suflet (chiar daca cu mare intarziere) pentru toate urarile voastre. Sper ca ati avut parte de un craciun fericit. Va doresc un an nou cu multa sanatate, impliniri si descoperiri minunate!

     

Lasă un răspuns

 
