RSS
Imagine

stare de vigilență

06 Iul

DSC00087

 
13 comentarii

Scris de pe 6 Iulie 2014 în blanosii

 

Etichete: ,

13 responses to “stare de vigilență

  1. defconhaya

    7 Iulie 2014 at 11:16

    super tare plasa de la balcon !
    unde se gaseste asa ceva ?

     
  2. adelinailiescu

    7 Iulie 2014 at 21:16

    Deci ai doi angajati im turnul de control!Sper ca i-ai invatat si sa se catapulteze.🙂

     
  3. balaurdegradina

    7 Iulie 2014 at 22:16

    defconhaya, la grele cazne m-ai supus, sa tot fie v’o opt ani de cand am comis imprejmuirea balconului… nu-i cine stie ce plasa respectiva, cred ca se gaseste pe la orice atelier de fieraraie.
    mai clar mi-a ramas in memorie figura maisterului cand mi-am ales vopseaua: fancy, metalizata, de masini, in nuante incompatibile cu prestanta unui balcon de oameni seriosi😀

     
  4. balaurdegradina

    7 Iulie 2014 at 22:22

    adelina, astia-s cu detenta pe foc automat, din orice pozitie si cu avertizare sonora inclusa.
    i-am primit la oferta!

     
  5. silavaracald

    8 Iulie 2014 at 10:11

    Fiecare cu fixurile lui.
    Deci: de vijilenți, văd că-s vijilenți cât încape. Da’ purecii și musculițele alea albe de pe plante le prind? Că nu știu ce să mă mai fac cu ale mei, de pe roșii…😦

     
  6. mixy

    8 Iulie 2014 at 21:08

    :))) Dragii de ei! Da’ nu-i decat o lighioana in gradina? Ca parca prea stau atenti in acelasi loc.

     
  7. balaurdegradina

    8 Iulie 2014 at 23:02

    SLVC, ca tot era vorba de fixuri😀 … uite-aici cea mai serioasa reteta de ucis bestiile astea nesatule: http://aventuriprincurte.blogspot.ro/2013/06/insecticid.html
    Pare ceva mai elaborat, dar e absolut fezabil.
    As vrea sa-ti spun ca l-am testat personal si-a functionat, dar de cand am dat de el nu am mai avut de-a face cu dalbele inaripate (le urasc, le urasc, le urasc).

     
  8. balaurdegradina

    8 Iulie 2014 at 23:05

    mixy, eu am ajuns sa-i strig tot mai des CIUBO.
    caci tot mai des am senzatia ca am de-a face cu o singura entitate care aflueaza si deflueaza prin toata gospodaria😀

     
  9. Gabriela

    9 Iulie 2014 at 18:12

    Doamne, da’ frumosi mai sunt!

     
  10. balaurdegradina

    9 Iulie 2014 at 21:40

    Gabriela, si in poza asta stau spatele…

     
  11. defconhaya

    10 Iulie 2014 at 21:41

    Multumesc !

     
  12. cafeauata

    18 Iulie 2014 at 21:19

    Mi-ar fi placut sa pun de doua ori like, dar nu se poate. Minunati (cum altfel?), chiar si din acest unghi!

     
  13. balaurdegradina

    18 Iulie 2014 at 22:17

    cafeluto, duble multumiri cu fluturari de coada !😀

     

Lasă un răspuns

 
