RSS

sindromul aprilie

05 Mai

Dom’ne, mie iar nu-mi iese aprilie la socoteala!

Oricum fac, oricum ma organizez (sau nu), aprilie vine si se duce fara sa-l simt.

Martie inca s-ar mai baga in seama un pic, mai niste intamplari cu borcanele (ca in februarie ma cam leg de calorifer, numa’ sa nu ma scap la seminte), mai niste trairi cu rasariri, frunzulite si radacinute, acolo, niste miracole vegetale de un verde fragil … mai un oftat ca iara ninge…

Picture 157Picture 179Si trece martie.  Fiscul isi aduce aminte ca el de mult n-a mai cerut niste declaratii (he he, ce ironie fina din partea mea, sper sa-l fac sa se simta jenat), asa ca dosarele incep sa dospeasca tot felul de acte, de situatii, de declaratii, care starnesc niste termene, care preseaza, preseaza…

Pe-afara se-ntampla chestii

Picture 227teo 053teo 065teo 066teo 068teo 069

Da’ cine s-apuce sa vada ce se-ntampla? Pana cand sa-ntorc de-a binelea capul, aprilie tusti pe langa mine si pe-aci ti-e drumul!

Fix asa am patit si anul trecut. Si acu doi ani. Si…Gata, ajunge, nu mai merge asa!

O sa-mi pun un memo pe telefon, pe calculator,mai bine pe telefon si pe calculator, pentru 30 martie urmator: atentie, urmeaza aprilie, nu uita sa-l bagi in seama!

 
8 comentarii

Scris de pe 5 Mai 2015 în de viata

 

Etichete: , , , , , ,

8 responses to “sindromul aprilie

  1. Gabriela

    6 Mai 2015 at 7:50

    Asa a trecut si la mine, draga Laura, noroc cu gradina care si-a vazut linistita de ale ei! Acum, in mai, se produce simbioza dintre ghivecele din casa si gradina si e musai sa o bagam in seama.

     
  2. balaurdegradina

    6 Mai 2015 at 8:12

    Gabriela, exact! O reinterpretare a principiului „daca-i musai cu placere”😀

     
  3. Dani

    6 Mai 2015 at 10:07

    Daca ar avea glas plantutele din gradina … Sa te bucuri de luna Mai, da ? Ca dosarele nu se termina nicicand.

     
  4. balaurdegradina

    6 Mai 2015 at 12:15

    Dani, promit !!!

     
  5. Elisa

    6 Mai 2015 at 14:38

    Primula ta albastra…n-am vazut in viata mea ceva mai frumos! Si tufa inflorita de trandafir salbatic e faina de tot!
    Si sa stii ca toate lunile trec la fel de repede precum vin si daca nu ai timp sa te plictisesti, totul trece cu viteza uluitoare; totul e sa nu treaca pe langa noi ci prin noi 🙂 Pa, pa !

     
  6. melami

    6 Mai 2015 at 16:27

    Hai mai, nici macar pe Intai Aprilie nu l-ai simtit? O pacaleala acolo… Altele decat cela ale ANAF-ului.😀

     
  7. balaurdegradina

    6 Mai 2015 at 22:33

    Elisa, si pe mine ma uimit nebuna! Am primit-o de 8 martie, la ghiveci, cam obosita si plictisita de viata. Dupa un stagiu de vreo saptamana in casa am scos-o in gradina. Imediat dupa ce-am pus-o in strat s-a stricat vremea, s-a tot racit pana a -nceput sa ninga de-a binelea… era clar ca n-are nici o sansa in conditiile astea.
    Pana intr-o zi, cand nu mi-a venit sa cred de ce-a fost in stare😀

     
  8. balaurdegradina

    6 Mai 2015 at 22:38

    mel, marturisesc ca nu stiu ce sa mai cred…chiar niciuna!
    imi scade cota pe piata? o fi de la incalzirea globala?

     

Lasă un răspuns

 
