RSS

una din doua!

10 Dec

. . . Hai din trei. Poate chiar din patru.

Pai:

  1. ori devin eu tot mai sclifosita, nimic nu-mi mai place, gura nu-mi mai tace, despre iarba ce sa mai vorbim
  2. ori astia care fac reclame is  tot mai obo si mai ocoliti de factorul creativitate
  3. ori astia care platesc reclame ne cred prosti, sau sunt ei, scuzati, cam prostuti
  4. ori sarbatoarea Craciunului a devenit tot mai exasperant de comerciala

De la o vreme-ncoace, in timp ce-mi vad de acte, maraind printre terfeloagele, conturile si deconturile perioadei, ascult online, repetat, iar si iara, o reclama. De fapt mai multe, da’ asta reuseste sa ma scoata din sarite intr-un mod mai temeinic. Nu stiu daca e mai lunga, probabil ca e, eu intotdeauna prind ultimele propozitii.

MOSUL E BUN! (ok, de acord, sa contrazic aceasta afirmatie ar fi o infamie pe care nici chiar eu nu am cum s-o comit)_SA INCERCAM SA FIM MAI BUNI! (voce calda, tonalitate insinuanta, simt un impuls compulsiv de-a cumpara, a cumpara, muult si bine, vreau sa sarbatoresc, vreau sa fiu buna, sa fiu ca Mosu’, sa ascult colinde printre galantare, sa ma las posedata de spiritul Craciunului, de oferte, de clopotei, zurgalai etc )_IMPREUNA! (normal, doar unde-s multi puterea creste, mai ales cea de cumparare)_OFERTA VALABILA IN LIMITA STOCURILOR. (zdrong, totul se prabuseste, pai daca stocu-i gata  . . . gata si cu bunatatea? / eu pot sa fiu rea? / cu mosu’ cum ramane, nu mai e bun?/ spiritul a fugit cu vreo craciunitza? )

Dupa cate o prostioara dintr-asta cinica, parca nici nu te mai miri ca unii sunt plesniti de amoc.

cca

Pacat de bietul Mos. . .

 

 
11 comentarii

Scris de pe 10 Decembrie 2015 în de-a naibii

 

Etichete: , , , , , ,

11 responses to “una din doua!

  1. cristina

    10 Decembrie 2015 at 10:10

    Tu ai dreptate, dar daca tot ai adus vorba, hai sa-mi vars si eu amarul despre reclame. O stii pe aia cu Delaco? Cu Toni Delaco, cel mai mare fan branza, care o da pe duduia aia aflata in pragul isteriei cu cracii-n sus (virtual)? Ei bine, eu pe tanti aia as lua-o la palme ca saliveaza asa dupa libidinosul ala! Detest aceasta reclama in asemenea hal, incat am jurat sa nu ma ating de delaco never ever.

    PS: De la reclame m-o fi mancand pe mine palma in ultimul timp? Ca am asa un chef de cumparat, de zici ca nu-s eu.

     
  2. Dani

    10 Decembrie 2015 at 12:14

    E valabil si pe alte meleaguri 🙂 In ultima vreme, pana si copii fac haz de reclamele stupide.

     
  3. balaurdegradina

    10 Decembrie 2015 at 23:21

    Cristina, pentru mine suprema era aia cu scuipatul cu sange in chiuveta. Daca nu puteam schimba postul in timp util, atunci pur si simplu ma ridicam si ieseam din incapere.
    Pe aia cu Toni a lu Delaco am preferat s-o incadrez la parodii.

     
  4. balaurdegradina

    10 Decembrie 2015 at 23:25

    Dani,intotdeauna am sustinut ca astia micii is mult mai destepti decat ne lasa pe noi sa credem!

     
  5. melami

    22 Decembrie 2015 at 9:54

    Aia cu scuipatu’ e pe intelesul romanilor. Degeaba i-am luat noi cu usurelul, ca o fi, c-o pati daca nu te speli pe dinti, ca n-a crescut defel consumul de pasta de dinti, asa ca au luat-o baietii pe scurtatura: „nu te speli pe dinti, iti pica”. Da’ tare mi-i teama ca nici asta n-o sa aiba vreun rezultat notabil.😦

     
  6. balaurdegradina

    22 Decembrie 2015 at 19:46

    Mel, in ce ma priveste, rezultatul e ca ma paleste instant o greataaa, dintr-aia cu slaghie, ca mi se strepezesc si dintii si ma jur de fiecare data ca pasta de dinti dintr-aia eu nu cumpar nici sa stiu ca ploua cu dinti!

     
  7. Vulpita Calatoare

    24 Decembrie 2015 at 21:14

    Craciun fericit! Mosul sa-ti puna sub brad tot ce-ti doresti!

     
  8. balaurdegradina

    25 Decembrie 2015 at 23:51

    Multumesc Vulpito! Mosul meu a-ntarziat putin prin aeroporturi cu zboruri anulate si gari cu trenuri intarziate, da’ vine el vineee, eu inca sunt la faza in care gandesc pozitiv😀

     
  9. vasile

    26 Decembrie 2015 at 7:05

    Sarbatori fericite si un An Nou cu sanatate si dorinte implinite. LA MULTI ANI!

     
  10. Andreea

    1 Ianuarie 2016 at 11:25

    La Multi Ani! Un an 2016 exact asa cum ti-l doresti!

     
  11. balaurdegradina

    1 Ianuarie 2016 at 17:01

    Vasile, Andreea, va multumesc pentru urari si va doresc si eu voua asemenea!

     

Lasă un răspuns

 
