RSS

unii,altii si astialalti

22 Feb

Unii au facut baie-baie pt intaiasi data.

feb 4 004Tratamentul spa a constat de fapt  intr-un dus delicat cu ceai de musetel, intru prevenirea caderii rasadurilor. Functioneaza de fiecare data, asa incat recomand cu caldura!

Altii fac pe nebunii.feb 4 006

Muscatelele bunaoara, mai scot cate-o funzulita, o rotunjesc frumos, se mai inalta cate-un milimetru, se mai uita pe geam scrutind zarile …  si dau plictisite din picior, sa le las in pace,  sa nu mai pun atatea intrebari despre cand se hotaresc celelalte surate sa rasara, ca nu e dupa cum scrie in instructiunile de pe plic, sau dupa cum vreau eu, e dupa cum au ele chef. Anul trecut au facut-o in transe, pe parcursul a mai mult de sase-sapte saptamani.Pana la urma au iesit atatea ca nu am mai stiut pe unde sa le mai inghesui. Deci da,s-avem rabdare!

Iar astialalti, dupa o plecare cu tropaieli,cu terooooogteroooooguri, latram numa un pic la cei de pe drum (a nu se omite detaliul vertical de pe usa, marturie vie a altor episoade cu rugaminti zgreptanate epic)

feb 4 003 si dupa o repriza de latrat atroce de-a lungul gardului, s-au cam bifurcat: unii s-au intors cuminti acasa,pentru somnicul de-amiaza, in timp ce altii (nu dam nume)feb 4 008 au stat, botosi si sictiriti, la  poarta, pretizand ca ei n-au evadat prin fortare de gard, doar au fost teleportati de forte rau intentionate.

 
4 comentarii

Scris de pe 22 Februarie 2016 în de gradina

 

Etichete: , , , , ,

4 răspunsuri la „unii,altii si astialalti

  1. cristina

    23 Februarie 2016 at 10:18

    Ma uit la usa ta si ma felicit ca pe-a mea am facut-o din plastic, desi si asa, dupa numai un an, deja are urme de folosinta indelungata …
    Si ce daca am fortat un pic gardul? El e de vina, ca s-a lasat asa usor! Eu n-am vrut sa ies, el m-a scos!

     
  2. balaurdegradina

    23 Februarie 2016 at 11:25

    Măi cum reuseste blonda asta cârnă să convingă pe toată lumea!
    P.S. Te felicit si eu pt usa din plastic (n-as fi crezut s-ajung s-o zic pe asta!).

     
  3. Gabriela

    29 Martie 2016 at 7:53

    Dar usile de lemn din casa?! Am vazut o chestie desteapta undeva: pusa o folie de plastic transparenta in zona cu pricina. Cred ca merge si pentru caini si pentru pisici. Eu, cel putin, o voi incerca si va spun daca a fost cu folos.
    Altfel, pentru ei acceptam cam orice!

     
  4. balaurdegradina

    7 Aprilie 2016 at 20:33

    Gabriela, ai vazut-o intr-un magazin, sau acasa la cineva?

     

Lasă un răspuns

 
