RSS
Imagine

Aprilie dezlantuit. 4

13 Apr

apr4 034

 
3 comentarii

Scris de pe 13 Aprilie 2016 în de viata

 

Etichete:

3 responses to “Aprilie dezlantuit. 4

  1. Gina Prisacariu

    14 Aprilie 2016 at 12:44

    Bine ca e dezlantuit , noi inca mai asteptam . In afara de corcodusi si porumbele nimic nu a mai inflorit , mai avem de asteptat cu cele 10-13 grade cu ploaie si soare cu portia .Dar de, daca mi-a placut clima de pe acilea -Germ.de nord. Aer curat si natura la ea acasa ,dar ma tem ca nu prea o sa mai mananc eu rosii dulci ca in Romania .

     
  2. balaurdegradina

    14 Aprilie 2016 at 16:26

    Da-n iulie, cand noi o sa umblam chiauni, la sute de grade extrem de fierbinti, cine o sa fie in avantaj? Cine o sa respire aer respirabil?
    Desi, trebuie sa recunosc, rosiile dulci sunt o pierdere reala.

     
  3. Gina Prisacariu

    17 Aprilie 2016 at 9:21

    O sa-mi fac un solar , pana acum nu am cultivat rosii aici, deci inca nu disper . Sotul a plantat cateva anul trecut dar nu le-a ingrijit . Deocamdata presadesc din toate legumele ce am semanat .Am primit ieri un solar de cativa metri patrati -cum au cei de pe aici , de la o vecina si mi-a venit ideea ca nu are rost sa risc fara solar.

     

Lasă un răspuns

 
