RSS

weekend

07 nov.

Colaboratorul a acționat din nou lipsa mea . BAM (balaura a’ matură) s-a trezit cu el in poartă, cu căluțul cel placid şi toliga plina cu varf de caca de vaci .

– Doamna, aşa o zis fata lu’ dumneata să viu sa v-aduc două caruță (aşa işi alintă el plin de mândrie toliguța un pic mai mare decat un landou de copil). Azi v-am adus una şi mai viu eu şi la săptămana cealantă. Stiu unde trebuie pus, unde l-am pus şi data trecută. O sută de leuți trebe să-mi dați acuma. Restul când mai viu. (A mai observat cineva cum, din ce in ce mai frecvent, ți se comunica suma de plată in „leuți”, de parcă o sută de leuți e ceva mult mai mic şi mai drăgălaş decat o ditamai sută de lei? )

Aiurea, nici vorbă să fi lansat eu comandă fermă, da’ are omul ăsta la el intotdeauna exact textul cu care să-ți adoarmă vigilenta. Acuma, chiar daca prețul e cam piperat, iar achiziția e forțată, nu pot sa nu recunosc că pică bine. Ce ingrăşământ poate fi mai bio decat acesta? Pe cale de consecinta weekendul meu a luat o turnură  gospodăresc-activă. Mai exact am săpat, am imprăstiat gunoiul, am adunat frunzele uscate, le-am declarat mulci şi le-am folosit ca atare.

Si mânuind eu cu multă determinare furca, grebla, lopata si alte ustensile dintr-astea specific feminine, am avut vreme berechet sa cuget la cât de schimbătoare pot fi -chiar şi in gradinărit- teoriile şi practicile.

Dar despre mirări, rememorări si concluzii vom face vorbire alta data. Că nu-ş’ cum se făcu’, da’ numa’ ce m-am pomenit că-i luni, intr-o nouă săptămană.

 

 
7 comentarii

Scris de pe 7 noiembrie 2011 în de gradina

 

Etichete: , , , , , , ,

7 răspunsuri la „weekend

  1. cristina

    7 noiembrie 2011 at 14:42

    da, am remarcat ca banii sunt alintati din ce in ce mai mult in ultimul timp. am crezut ca-s eu defecta, ca atunci cand mi se pune pata pe ceva (nu suport diminutivele de la bani), imi sare in ochi orice prilej cu care ma intalnesc cu acest ceva.
    „banuti” … „leuti” … bleah,oricum le spui, tot n-ajung.
    altminteri, cam scumputa balega aia, dar stiu ca asa „se da”. la mine in sat e marfa rara.

     
  2. Georgiana

    7 noiembrie 2011 at 15:12

    cum ar veni, altfel spus, ai balegă de vacă căcălău măria ta! 😀

     
  3. pistilica

    7 noiembrie 2011 at 15:55

    1oo leuti ron sau vechi?dac e vorba de ron ….scump d-le ,scump…dincolo era mai ieftin!

     
  4. balaurdegradina

    7 noiembrie 2011 at 19:08

    cristina, levităm intr-un tot mai deplin derizoriu: lei-leuți, bani-bănuți, balega-băleguță 😀

    georgette, nu chiar căcălău, că am stopat (regal) a doua livrare. uite că si la balegă am ajuns sa ne tragem pi cuuuur 😀

    pistilica, de ronuți era vorba. (ca roluții fusera si se duseră!)

     
  5. Georgiana

    9 noiembrie 2011 at 15:20

    :)))))))))

     
  6. Daniel

    9 noiembrie 2011 at 22:00

    Valoarea ronului difera in functie de alte functii, cred eu- cat despre marfa cumparata- as vrea sa-mi vina cineva la poarta gradinei cu asa ceva precum ti-a venit tie. Altfel, trec zile si in loc de ingrasamant Frumos, voi adancii in pamant resturi de foste ierburi si legume si un intreg frunzis de mar- astept doar sa se coboare cu totul.
    Altfel, prin alte feluri de a ingrasa un pamant, sanatosi sa fim!

     
  7. balaurdegradina

    10 noiembrie 2011 at 21:51

    Daniel, la mine vine colaboratorul cand are refuzuri pe la alte porti 😀
    Bine si-asa, ronii sa fie destui …

     

Lasă un comentariu