RSS

am primit un premiu, am primit un premiu!

24 Iul

Pe principiul „dar din dar se face rai” Alexandra (proaspat laureata ea insasi) m-a premiat!

Ia uite ce premiu frumos am primit:

De ce? Pai cum de ce? Pentru ca-l merit!

Multumesc Alexandrei pt.increderea acordata, mamei mele care m-a facut desteapta, tatalui meu care m-a facut frumoasa,(sa fi fost invers?),  vecinilor amabili , colegilor care ma suporta, fiscului care ma tine in priza … si nu in ultimul rand,presedintelui si guvernului pt. ca actioneaza in vederea propasirii nationale!

(Nu ma bagati in seama, recunosc ca am tuns azi iarba fara palarie pe cap  )

Si ca sa nu se impotmoleasca la mine, il dau si eu mai departe .

Lui Huni, pentru ca este dovada vie ca organizarea nu exclude umorul si sensibilitatea.

Daianei, pentru ca trece cu curaj printr-o perioada tare gri si pentru ca iubeste toamna, care este si anotimpul meu favorit.

 
3 comentarii

Scris de pe 24 Iulie 2010 în de viata

 

Etichete: , ,

3 responses to “am primit un premiu, am primit un premiu!

  1. irenadaiana

    24 Iulie 2010 at 23:24

    Multumesc Laura , esti o scumpa. Sa spun ca m-am mai linistit? As minti , dar Cri a luat la facultate la fara taxa , lui Madi i s-a prelungit contractul pe inca un an ( desi ea tot vrea sa plece din tara) iar pe Madalin l-au externat joi. Acum urmeaza 30 de zile de si mai mare chin si nesiguranta timp in care va fi analizata nenorocita aia de tumora si va fi operata si cea de-a doua. Ma bucur ca-ti place toamna. O sa-ti pastrez cele mai frumoase crizanteme din gradina mea.

     
  2. balaurdegradina

    25 Iulie 2010 at 22:03

    Pas cu pas lucrurile se aseaza, chiar daca raman multe spaime la panda.
    Felicitari pentru reusitele fetelor tale!
    Nu uita sa te bucuri si sa le arati ca te bucuri pentru ele.
    In rest, va tin pumnii, luna care urmeaza va fi tare lunga si grea.
    Dar, pana la urma va trece si ea.
    Iar tu, mare iubitoare de „ceruri” stii ca dupa ploaie si furtuna vine si seninul.

     
  3. pur si simplu

    27 Iulie 2010 at 15:32

    Felicitari! O recunoastere pe care o meriti pe deplin. La cat mai multe.

     

Lasă un răspuns

 
