RSS

catranita

23 Mar

Oare ma-ntelege cineva?

 
15 comentarii

Scris de pe 23 Martie 2011 în de-a naibii

 

Etichete: ,

15 răspunsuri la „catranita

  1. irenadaiana

    23 Martie 2011 at 13:53

    seamana cu inceputul unei constructii? care-ti va manca frumusete de priveliste? daca da , imi pare rau Balaurico. Roaga-te macar sa fie o casa frumoasa.:(

     
  2. simf

    23 Martie 2011 at 14:27

    eu sper sa fie doar dorul de culorile padurii; atunci – un bob zabava, acusi se face verde.
    sau macar un teren de tenis sa fie, sa nu omoare frumusete de priveliste.

     
  3. cristina

    23 Martie 2011 at 14:38

    daca te referi la metamorfoza padurii, eu te inteleg. uite: http://taceriferecate.blogspot.com/2008/11/cum-moare-putin-un-copac.html

     
  4. kekee

    23 Martie 2011 at 18:02

    Nasol.
    Dar trebuia să te aştepţi că se va găsi cineva care va dori să stea la umbra pădurii.

     
  5. balaurdegradina

    23 Martie 2011 at 18:02

    Ma nimerisi din prima, Daiana!
    Tulai catranita-s!
    Cand am cumparat terenul eram la capat de oras, padurea era la doi pasi, valea serpuia printre dealuri… cand am inceput sa construim orasul ne-nglobase si pe noi si mai facuse cativa pasi peste… acuma e un cartier de sine statator, cu blocuri, tot mai multe blocuri.
    Imi mai ramasese o bucatica de padure intre doua case, acuma se va piti si ea dupa o noua constructie.
    Vorba ta, macar de-ar fi o casa frumoasa, nu un alt bloc urat.

     
  6. balaurdegradina

    23 Martie 2011 at 18:04

    Ei Kekee, ma asteptam, da’ speram sa fie mai peste-o vreme…

     
  7. balaurdegradina

    23 Martie 2011 at 18:06

    Simona, la cat de in panta e terenul iese din discutie terenul de sport!

     
  8. victoriacus

    23 Martie 2011 at 22:28

    pacat ca iti va lua asa priveliste minunata

     
  9. Constantin

    23 Martie 2011 at 22:44

    Eu, unul, nu in privinta casei mi-as face griji ci a proprietarilor. Dar, poate o sa fie bine. Oricum , imi pare rau.

     
  10. cafeauata

    23 Martie 2011 at 23:01

    Nasol moment! Puteai cumpara de la inceput teren in jur cat sa ramana vederea doar a ta. Solutia in acest moment? Construiesti o alta casa si mai departe de oras. Pana in Turda mai este loc. (glumesc).

     
  11. Dana

    24 Martie 2011 at 5:05

    Oh, ce trist! iti inteleg necazul, pentru ca am o problema aproape similara: vecinul meu si-a plantat 2 (doi) pomi – nu pare nimic rau pana aici, nu? Dar terenurile noastre sunt atat de mici, incat umbra lor va acoperi aproape complet soarele peste gradina mea. In cativa ani voi avea o gradina doar pentru plante de umbra. Pomi cu crestere rapida, cam 6 m coroana /18 m inaltime si o multime de frunze pe care va trebui sa le adun din gradina mea. Te inteleg cat esti de necajita, la fel sunt si eu, oare exista vreun remediu magic care sa ne dea inapoi soarele si privelistea frumoasa?

     
  12. irenadaiana

    24 Martie 2011 at 15:08

    Dana , din cate mai stiam eu este o lege care interzice plantarea pomilor pe marginea proprietatii fara acordul vecinilor , tocmai din acest motiv.

     
  13. balaurdegradina

    24 Martie 2011 at 16:36

    Constantin, distanta-i mare, nici nu vreau sa ma gandesc ca ne-am putea calca pe bataturi in conditiile astea.

    Cafeluto, dac-am avut neglijenta de a nu cumpara toata valea de la bun inceput, acuma-i mai greu, ca mi-am amenajat deja gradina … ma tem ca va trebui sa ma obisnuiesc cu starea de fapt 😀 Nu-i nimic, pe viitor, sa-mi fie invatatura de minte!

    Dana, adevarul e ca situatia ta e mai trista decat a mea. Dupa ce ti-am citit comentariul, brusc, mi-am dat seama ca de fapt nici nu e asa de rau, ca padurea ramane tot acolo (sper ca n-o se permita taierea ei), asa ca am sa ma pot duce intr-o plimbare cand m-a pali dorul!
    Pe cand tu ramai cu umbra si cu asta basta.
    N-ai incercat o negociere cu vecinii?

     

Lasă un răspuns

 
