RSS

I’m back!

01 Apr
A fost overdose munca administrata in ultima vreme.
De la 10 ore in sus, macar 6 zile pe saptamana.
Daca as fi avut un sef l-as fi urat, injurat cand nu ma aude si i-as fi dorit sa-i iasa bube pe fund! Neavand, a trebuit sa ma declasific putin pe scara propriilor mele valori, sa concluzionez ca-s bleaga si insuficient de data naibii, asa ca imi merit soarta.
Dar de-acuş, (zise ea cu glas sfarsit, ridicand un piciorus) s-a ispravit : pare-se (fie-mi parerea adevarata) ca intru intr-un regim normal de munca (de la 8 ore in sus 5 zile pe saptamana), pare-se ca o sa reincep sa traiesc ca un om normal.
Ptiu-ptiu-ptiu … stucheala preventiva, intru indepartarea eventualelor recidive…
Asadara, iata-ma plonjand glorios in primul  weekend de primavara!
 
 
ninsoare cu soare
 
Si ce vant, si ce frrrrriig…
Mda, caz tipic de ghinion! Dar macar vegetatia fiind retardata si incipienta n-a apucat sa fie data peste cap, in casa a fost a cald, iar gradina e tot la locul ei si m-asteapta cuminte.
O sa vina si momentele noastre de glorie!
 
 
14 comentarii

Scris de pe 1 Aprilie 2012 în de viata

 

Etichete: , , , , ,

14 responses to “I’m back!

  1. tiktakro

    1 Aprilie 2012 at 22:48

    Mda, si pe mine m-a dat peste cap gheata ce a batut azi ….si de frig, sa nu mai vorbim !😦
    Ce le faci rasadurilor tale de sunt atit de verzi si de viguroase ??? dragoste overdose ? sau ?
    iti doresc zile mai linistite si relax….mult relax .
    ( apropo de „relax” : La Metro, azi, era o campanie anti-stress :D….trebuia sa stai in primul leagan nu stiu cite minute pentru a cistiga un punct, sa faci nu stiu ce „leneveala” la urmatorul stop si tot asa de vreo 5 ori in tot magazinul ….dar in acelasi timp in difuzoare urla muzica de mama-focului plus din 3 in 3 minute acele anunturi enervante ce-ti sparg urechile ! cum sa te relaxezi cind nu te auzi om cu om intr-un raion alimentar ?? anti-stress ? no, thank you…)

     
  2. silavaracald

    2 Aprilie 2012 at 8:51

    Ai avut noroc că la tine doar a nins. La mine a dat cu măzăriche. Parcă nici nu îndrăznesc să ies în grădină azi, să nu mă întristez. Că, păcălită de vremea faină din ultimele zile alea săptămânii trecute, am pus și eu una-alta…😦

     
  3. cristina

    2 Aprilie 2012 at 16:33

    mai, m-ati terminat cu ninsorile astea pe la voi! eu daca mai vad fulg de zapada pe geam, direct la balamuc ajung, dupa cat am patimit cu inzapezirile asta iarna!

    vezi ca am pus o poza special pt tine la mine pe blog :d

     
  4. andreea

    2 Aprilie 2012 at 23:38

    Bine ai revenit printre noi! Aia e zapada???? Sau e poza de asta iarna si ai pus-o asa, de aducere aminte? Ca poate ne e dor… Lasand gluma, la voi chiar a nins?
    Rasadurile insa, in ciuda tuturor (a muncii in exces, a vremii, a asteniei si a gripei), arata foarte bine. Merita premiate, mai ales ca nu au capitulat cand au privit pe geam si au vazut cum e.

     
  5. andreea

    2 Aprilie 2012 at 23:41

    Of, ce e cu iconita aia mica care a aparut la comentariul meu? Aia rosie si mica este trompa, buric sau ce? Urat, urat! Nu au avut inspiratie atunci cand le-au creat sau au vrut sa ne amuzam noi?!
    Scuze de deranj, dar nu am putut sa ma abtin.

     
  6. vasile dumitru

    3 Aprilie 2012 at 19:19

    iacata-ma singur printre….
    dar nu ma pot abtine, imi place natura, nu am curte, gradina, iaz, domeniu sau vreo insula dar ma dau si eu verde, oricum stilul „plantarii” cuvintelor e mortal!
    citesc si rad, citesc…

     
  7. balaurdegradina

    3 Aprilie 2012 at 20:49

    Teodora, eu le administrez rasadurilor mele lumina cat mai multa, caldura si apa cu economie, plus povesti cat duce trenul, ca astea-s gratis si le mai si place (cum o sa creasca ele printese cat casa si o sa aiba cele mai rosii rosii din emisfera nordica si cum ciufa padurii zisa si mana cea rea o sa vrea sa le atace si numa ce-o sa apara mesterabalaurcustropitoaredeaur si-o sa le aplice tratamente foarte naturiste si nespus de puturoase… ce mai, vrajeli la drumul mare😀 ) Ai mai vazut tu copil sa nu-i placa povestile?

     
  8. balaurdegradina

    3 Aprilie 2012 at 20:57

    SLVC, nu cred ca te consoleaza, da’ si pe la mine a dat cu mazariche. Si cu vant din ala ca scapat de la balamuc.
    Da’ nu ma mai fierbe: ce una-alta ai pus tu prin gradina? Ca te dai dura si insensibila la bucuriile gradinaritului, da’ vad ca mai comiti din cand in cand cate-o tentativa😀

     
  9. balaurdegradina

    3 Aprilie 2012 at 21:13

    Cristina, gata, am terminat cu ninsorile! Sa nu le mai prind pe la mine prin mahala pana la iarna, ca fac urat! Vin sa-ti fac o vizita pe-ndelete😀

     
  10. balaurdegradina

    3 Aprilie 2012 at 21:23

    Ardeia, la noi chiar a nins.
    Rasadurile vor fi premiate cu cate un degetar de coaja tocata de banana, dar trebuie sa recunosc ca, ele insele, reprezinta pentru mine cel mai zdravan si motivant premiu pentru isprava de a fi supravietuit stresului, vremii si vremurilor astea😀
    Cat despre „iconeaua” ceea urata si nutocmaidecenta trebuie sa ma crezi pe cuvant: nu am nici merit! E din dotarea wordpresului, fi-i-ar designerii de rasul netului!

     
  11. balaurdegradina

    3 Aprilie 2012 at 21:31

    Vasile, hai ca m-ai facut curioasa, dom’ne: printre ce?
    Morminte?
    Salbatici?
    Floricele pe campii?
    Esti ok si fara curte, gradina, iaz, domeniu sau vreo insula (desi, recunosc, mai ales o insula n-ar strica in ziua de azi pe langa casa omului). Important e ca te dai verde si ca-ti place sa razi. Asta inseamna ca ne putem bizui pe tine!

     
  12. silavaracald

    4 Aprilie 2012 at 9:23

    Păi, aveam niște salată, de astă toamnă. Am rărit-o. Am pus ceapă, morcovi și pătrunjel. Chestii de-astea, nepretențioase.
    Flroi, încă nu, decât că am pregătit tereneul.

     
  13. balaurdegradina

    4 Aprilie 2012 at 18:38

    M-ai spart, SLVC!
    Si te mai dai mironosita, ca tu preferi gradina cu decoratiuni de beton, ca tu nu rasaduri, ca s-asa ies incrucisat … si cand colo precis ca esti la a doua recolta!
    Pfoai, ma duc acasa sa-mi aranjez straturile!

     
  14. vasile dumitru

    6 Aprilie 2012 at 15:55

    ma gandeam ca sunt „singur printre balauritze” si nu voiam sa ma dau alliens, dar m-am linistit cand am vazut ca ai un program national de balaurizare… ca nu stiam ca arat asa bine…
    oricum preocuparile mele referitoare la gradinarit sunt numai cu gandul la ce salata merge langa o friptura de praz, asa ca…
    oricum vreau si eu niste rasad de cuvinte, vad ca ai ceva special!

     

Lasă un răspuns

 
