RSS

printre ploi

19 Mai

De dimineata vremea a fost incredibil de frumoasa.

Unii au profitat si si-au improspatat bronzul

Eu am preferat sa-mi iau la purecat jardinierele. Asa, printre ploi, ploite si mocaneli, in aproape doua saptamani, fetele au evoluat de la

la

Si-n anul acesta mi-am exersat naivitatea facand aranjamente in functie de culorile etichetelor. Trebuia sa iasa o subtila combinatie de mov regal, albastru siniliu  si mai multe nuante de crem discret pana inspre galben.

Poate la anu’.

Lupinii incep s-arate catre cer

Capsunii promit delicii papilelor gustative (simt ca-mi ploua-n gura de cate ori trec pe langa ei)

Iar eu promit sa va mai povestesc si maine.

A. Si pe seara a tras si-un pic de ploaie, asa, sa nu uitam senzatia.

 
6 comentarii

Scris de pe 19 Mai 2012 în de gradina

 

Etichete: , , , , , ,

6 responses to “printre ploi

  1. Simona

    20 Mai 2012 at 8:19

    Foarte frumos au crescut florile, iar cele albastre sunt dementiale.
    Eu am evitat sa iau culori mai tari si rau am facut🙂

     
  2. silavaracald

    20 Mai 2012 at 13:50

    Sunt curioasă la mine ce-o să iasă, fiindcă am aruncat semințe amestecate de-a valma înntr-un strat, în spatele casei.
    Mie mi-au înflorit deocamdată bujorii, au îmbobocit trandafirii iar acum stau să dea floare crinii. Dar n-am niciun merit în asta, fiindcă-s plantate de ani buni acolo.
    O să pun marți câteva poze pe blog. Noroc cu natura, că măiestria mea de grădinăreasă cam lasă de dorit. Dar perseverez…😀

     
  3. irina

    20 Mai 2012 at 21:22

    faini lupinii. din seminte sau ai cumparat plantutele? intreb pt ca la mine, din seminte nu a iesit nimic. toate f frumoase, dar pe petunii mi se pare ca e multa munca🙂. mai bune alea perene…

     
  4. balaurdegradina

    21 Mai 2012 at 7:47

    Simona, in materie de flori prefer tusele tari. Sa tipe de-atata culoare!

     
  5. balaurdegradina

    21 Mai 2012 at 7:50

    SLVC, semintele aruncate de-a valma in strat, fara alinieri militaresti si fara arcuiri rococo, sunt primul tau pas catre permacultura.Musai sa iasa ceva!

     
  6. balaurdegradina

    21 Mai 2012 at 7:54

    Irina, lupinii sunt din seminte. Au deja vreo 4 primaveri la activ!
    Cu petuniile nu e un capat de lume de munca … poate acuma , la inceput…dar , sa recunoastem: ar fi cam greu sa inghesuim lupinii in jardiniere😀

     

Lasă un răspuns

 
