RSS

toamnă, virusări, relaxări

17 Noi

Dimineata de noiembrie.

E un frig apasat si uscat.

Unii aleg sa se dezmorteasca activ, prin putina miscare…

…cu salve de latraturi belicoase, alergat pe langa gard si intrecere de fluturari de coada imbatosata cu echipa adversa, de ciobanesti internationali.

Altii, mai pasnici prin forta imprejurarilor, ne multumim cu un ceai

Reteta e absolut mirobolanta: macese, afine, lamaie,soc, ghimbir si petale de trandafir! Mmmm, o nebunie! Promit sa fac de-acuma-ncolo stoc zdravan de petale de trandafiri, sunt minunate, si prin aroma si prin gustul usor acrisor.

Da. Sunt virusata. Asa ca pana la urma m-am hotarat sa-mi dau, cu marinimie, un concediu medical de o zi. Sper sa fie suficient, ca-s tare ingramadita cu treaba.

Pe principiul „omul cat traieste invata” trebuie sa marturisesc ca e cea mai ciudata forma de viroza pe care am facut-o vreodata. De obicei tonul il da nasul, care incepe sa se lichefieze, dupa care se infunda, apoi da pasa la gat, care (desi nu mai e dotat de mult cu amigdale) se irita si face ghimpi si le spune sinusurilor ca e momentul sa se infunde asa ca incepe sa se umfle o caramida cu muulte colturi in capul meu cel mare devenit brusc prea mic, iar gavanele ochilor devin niste chestii foarte neplacute, ochii parca scartaie si se contracta rautacios…la peste 38 de grade am foarte ferma convingere ca-mi va exploda capul(am vazut eu la televizor imaginea unui pepene impuscat si fix la ea imi merge gandul de fiecare data 😀 ). Faptul ca de la o vreme incepe sa ma arda pieptul, semn ca se coace o tuse sanatoasa, nu face decat sa-mi intareasca convingerea ca sunt pe calea cea dreapta. Iar cand fac si herpes sunt de-a dreptul fericita: ma fac bine!

De data asta nasul e doar usor iritat. Gatul se baga putin in seama, mai ales noaptea, dar nu la valoarea lui de altadata. Durere de cap? Mmmm … mai degraba un lejer retard mental, o usoara incetosare cu sinapse mai lente si mai scartaitoare. Atuncea care-i baiul? Ace, multe ace infipte in pielea mea. In carnea (si putina grasime 😀 ) de sub piele. Parca am febra musculara generalizata. Experienta pataniilor trecute da alarma: ai febra! Ocazie cu care constat ca termometrul e stricat: o zi intreaga s-a incapatanat sa-mi arate 36,2 grade. Asa ca m-am dus si mi-am cumparat alt termometru. Intr-adevar, primul nu era bun. Asta nou imi zice ca am 36,3. Si ca sa-mi faca in ciuda, pana la urma da la pace cu cel vechi (doar termometru la termometru nu scoate ochiu’) asa ca ramane oficial: desi ma simt ca de la 37,5 grade in sus, am doar 36,2, iar la modul general sunt ca si cum m-as fi sfadit cu doua locomotive care circulau din sensuri opuse. O fi de la incalzirea globala?

La ora asta ar trebui sa trag din greu la birou. Parca nici nu-mi tihneste sa stau cuminte acasa. Altii, in schimb, nu au nici un fel de problema cu relaxatu’.

Bisi, retras sa mediteze putin in dulapul lui preferat, mi-a zis sa nu-l deranjez, ca n-are chef de poze.

 
18 comentarii

Scris de pe 17 Noiembrie 2011 în de viata

 

Etichete: , , , , , ,

18 răspunsuri la „toamnă, virusări, relaxări

  1. Georgiana

    17 Noiembrie 2011 at 14:58

    sănătate, Balaură dragă! ia și stai în pătuc cumincioară, cu ceucuri multe și lămâie cât cuprinde! mi-aș permite chiar să-ți recomand o aspirină a săracului :mrgreen:
    ti pupez, subfebrilo! 😀

     
  2. balaurdegradina

    17 Noiembrie 2011 at 15:10

    mulțam fain, Georgette, promit să mă strădui din greu să mă fac bine 😀

     
  3. cristina

    17 Noiembrie 2011 at 15:32

    apai febra ta este sub prevederile legale, asa ca eu zic ca e normal sa te simti vinovata. dar stii ce? pana la urma nu e vina ta, asa ca ia si tu exemplu de la stapanii casei si relaxeaza-te cat mai ai timp. nu puteai sa-ti iei si maine medical?

     
  4. simf

    17 Noiembrie 2011 at 16:29

    da’ medicalul nu se poate prelungi? ca orice guturai tratat dureaza 7 zile, iar daca nu-l tratezi ajunge sa te tina si-o saptamana! macar 3 zile de conced sa ai si tu.

     
  5. Dani

    17 Noiembrie 2011 at 18:36

    Insanatosire grabnica ! O baie calda si un masaj si-apoi in pat, la odihna.
    Ah, cum te compatimesc ! Anul trecut, cind am fost bolnava de gripa aia speciala, am fost norocoasa, ca simpomele au inceput vineri seara. Luni, deja eram pe baricade … Nici eu n-am de la cine cere concediu …

     
  6. balaurdegradina

    17 Noiembrie 2011 at 18:46

    cristina, la noi in familie infractorul number one pe linie de nefebră o fost balaura a matură, cu al său record absolut de 34,9 grade (urmat de-o săptămana de internare la spitalul de boli contagioase) ! eu, pentru ca am fost cuminte si n-am facut excese am ajuns acuma, mai pe seara, chiar la 36,5! deci sunt tot mai aproape de normalitate!

    simf, se da o lupta in sufletul meu in momentul de fată. incep sa ma relaxez, asa ca ma simt tentată sa-mi mai acord măcar vreo doua saptamani de concediu medical 😀 (de-atata uitat pe geam m-or pocnit niste idei marete de pregatit inca niste straturi pentru primavara). mă tem, insă, ca voi fi un sef a dracului si mă voi trimite la lucru, că n-am incotro.

     
  7. balaurdegradina

    17 Noiembrie 2011 at 18:49

    Dani, exact asa am sa procedez!
    Mai ce nasoala e cateodata viata fara sefi 😀

     
  8. silavaracald

    17 Noiembrie 2011 at 22:09

    Hai să-i zicem gripă și să o tratăm cu respect. Măcar trei zile în casă. Fiindcă riști, altfel, s-o complici și vei fi mai mult timp inapt combatant. Sau, mă rog, combatant, dar mai pe la coada batalionului, adică, fără performanțe. Niște Oscillococcinum nu ți-ar strica. 3 în prima zi, apoi 2, apoi câte una până-ți trece.
    Multă sănătate îți doresc! 🙂

     
  9. irenadaiana

    17 Noiembrie 2011 at 22:40

    da-ti si tu un concediu de odihna daca medical nu vrei (ce rea esti cu subordonatii , mai , mai ). Sanatate Balaurico! 🙂

     
  10. balaurdegradina

    17 Noiembrie 2011 at 23:17

    SLVC, nu pot decat sa-ti dau deplina dreptate, mai ales ca -in sfarsit!- s-au aliniat si astrii: nas, sinusuri, caramida, ochi si tot tacamul . Deci sunt in grafic! Oscillococcinum o sa fie!

    Daiana, fix la varianta asta m-am gandit si eu. In definitiv si la urma urmei si sefii e oameni!

    Multumesc de urari!

     
  11. Dana

    18 Noiembrie 2011 at 6:21

    Insanatosire grabnica, Laura. Asta e sezonul, si daca tot trebuie sa facem o gripa, sau o viroza sau un guturai pe iarna, tu poti sa zici ca iarna asta ai taiat gripa de pe lista. Toate cele bune!

     
  12. balaurdegradina

    18 Noiembrie 2011 at 10:20

    Iata o abordare pe sufletul meu:D Multumesc Dana!

     
  13. Georgiana

    18 Noiembrie 2011 at 12:47

    e? mi-ai ascultat sfatul? ești mai bine azi, este?

     
  14. Georgiana

    18 Noiembrie 2011 at 12:48

    Dana, tre să te anunț că nu-i o regulă! eu răcesc în fiecare lună de iarnă 😀 e chestie de imunitate 🙂

     
  15. balaurdegradina

    18 Noiembrie 2011 at 20:10

    georgette, maica, m-am straduit din greu 😀 si pe cand ma dadeam numa’ bine tomnita, iaca ce-am bagat de seama ca trebe s-o iau de la capat. grea lupta asta cu viroza!

     
  16. Dumitru

    19 Noiembrie 2011 at 15:46

    Buna ziua,
    Ma iertati ca va deranjez dar vin cu rugamintea la d-voastra sa sustineti proiectul pe care l-am inceput „Sa fim oameni…”( http://safimoameni.blogspot.com/) .Doresc sa puneti un banner pe blogul d-voastra.
    Va multumesc pentru intelegere!
    Impreuna putem schimba vieti
    Atept raspunsul d-voastra la pagina de e-mail placintavlad@yahoo.com

     
  17. valeria

    20 Noiembrie 2011 at 13:05

    🙂

     
  18. cafeauata

    22 Noiembrie 2011 at 1:32

    Cred ca viroza respectiva a luat 25-ul de a ajuns la tine. Eu tocmai am scapat, doar o tuse nemernica isi mai face de cap, sper sa treaca si asta cat mai repede.
    Sa te faci bine si griji sa nu se molipseasca si „relaxata”!

     

Lasă un răspuns

 
